Gå til innhold

"Pent antrekk" til avsluttningsfest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Snart ferdig med Bachelorgraden min og i den forbindelse blir det snart en avslutningsfest. Dette er da en 4 retters middag (sammen med forelesere og rektor) og så en fyllefest i baren under skolen.

Hva i alle dager skal jeg ha på meg? Det står at det skal være pent antrekk og det betyr vel kjole for meg som er jente. Kan jeg bruke samme kjole som jeg brukte på julebord på jobben for noen år siden (Grønn, korte armer, går ned til knærne)? Hvis ikke må jeg nesten kjøpe en og i såfall har jeg 500 kr å rutte med.

Noen tips?

Anonymkode: ed3d8...1f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjolen høres fin ut. Du kan bruke den. Passer den til julebord så passer den nok her også. :)

Anonymkode: 82587...db4

Skrevet

Veldig vanskelig når vi ikke vet hvordan du ser ut, eller hva du liker, men denne koster 699,- og er ikke så verst:

Sort One Two Luxzuz Eleanor Dress Kjole

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjolen du beskriver høres ut som den passer fint!

Gratulerer med bachelor!!

Anonymkode: a09be...5b3

• Liker 1
Skrevet

Jeg har utrolig mange dyre kjoler fra studietiden. Det var det eneste jeg ønsket meg til jul og bursdag, så jeg aldri skulle måtte gå med de samme klærne til slike anledninger. Mtp bilder osv. 

Hvor i Norge bor du? Vil gjerne gi deg noen av de!:) 

send gjerne PM

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg bare bruker den samme da :), har ikke så mye til overs på kontoen, men den var fin den du foreslo Chaya.

Tusen takk ab 5b3. Så godt å komme i mål 😄

Summ, bor på Hamar. Er ikke så mange bilder av meg fra det julebordet så tror det skal gå greit, men takk for tilbudet :)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Krise! Jeg fikk ikke på meg kjolen.

Festen er i morgen! 

Har fortsatt bare 500 kr til rådighet. Trenger tips. Er det bare å kjøpe seg en kjole? Er det noen som ikke går som pent antrekk?

Har litt mage og lår, men syltynne armer og passe små pupper. Langt brunt hår.

AnonymBruker
Skrevet
På 23.5.2019 den 15.29, AnonymBruker skrev:

Krise! Jeg fikk ikke på meg kjolen.

Festen er i morgen! 

Har fortsatt bare 500 kr til rådighet. Trenger tips. Er det bare å kjøpe seg en kjole? Er det noen som ikke går som pent antrekk?

Har litt mage og lår, men syltynne armer og passe små pupper. Langt brunt hår.

Se  på Floyd i fysisk butikk, om de har butikk nær deg. De har ofte tilbud og mange  fine kjoler https://www.floyd.no/salg/kjoler?dir=asc&order=price

Anonymkode: f0a07...528

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...