Gå til innhold

Periodevis sykt lysten på sndre menn.. normalt?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Meg og samvoer har vært sammen i 9år snart. Merker periodevis at jeg er såå lysten på andre menn, skikkelig guttegær'n. Menn som egentlig ikke er så fine ellers, men akkurat for den dagen. For eks en kollega av meg, som plutselig bare ble så interessant. Jeg tenker litt seksuelle tanker og sånn, ikke forhold...! Jeg hadde i natt en drøm om min fetter, at vi hadde sex....! Hva skjer? Virker som jeg oser brunst av meg her. Vil dette komme og gå gjennom livet eller er det alderen jeg er i? 

Håper flere er i samme greia. Sikkert ikke mange som innrømmer deg da. Noen vil sikkert ta livet mitt nå...🤪😝

30åringen,,

Anonymkode: 04ea8...6b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt slurve/skrive feil ser jeg i ettertid. 

Ts;) 

AnonymBruker
Skrevet

Du skulle vært min samboer så skulle du fått levd ut dine fantasier (så lenge det kun var sex og ikke forelskelse).
Jeg tror "sex avler sex" så da hadde det blitt mer på meg også :fnise:
Noen av oss har en fantasi om å dele sin vakre samboer med andre.

I en relevant setting kan du jo forsiktig spørre om hva han mener om disse damene er som "hotwives" så får du vite om dette er noe for han eller ikke, men om det blir en realitet er god kommunikasjon om "lover og regler"/grensesetting uhyre viktig i forkant.

Anonymkode: e9655...f95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du skulle vært min samboer så skulle du fått levd ut dine fantasier (så lenge det kun var sex og ikke forelskelse).

I en relevant setting kan du jo forsiktig spørre om hva han mener om disse damene er som "hotwives" så får du vite om dette er noe for han eller ikke, men om det blir en realitet er god kommunikasjon om "lover og regler"/grensesetting uhyre viktig i forkant.

som er

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meg og samvoer har vært sammen i 9år snart. Merker periodevis at jeg er såå lysten på andre menn, skikkelig guttegær'n. Menn som egentlig ikke er så fine ellers, men akkurat for den dagen. For eks en kollega av meg, som plutselig bare ble så interessant. Jeg tenker litt seksuelle tanker og sånn, ikke forhold...! Jeg hadde i natt en drøm om min fetter, at vi hadde sex....! Hva skjer? Virker som jeg oser brunst av meg her. Vil dette komme og gå gjennom livet eller er det alderen jeg er i? 

Håper flere er i samme greia. Sikkert ikke mange som innrømmer deg da. Noen vil sikkert ta livet mitt nå...🤪😝

30åringen,,

du er en kåtabajas

Anonymkode: 4a289...cb1

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvor vanlig det er, jeg har iallefall aldri opplevd det. 

/kvinne 37, samboer i 12 år

Anonymkode: 4fef3...3b0

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan nok skje for enkelte i menstruasjonssyklusen, ja. Jeg er tiltrukket av flere typer menn innimellom, men det er borte neste uken

Anonymkode: f9eb0...e48

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ganske vanlig tror jeg.

Anonymkode: 39c6e...7a0

Gjest Impressa
Skrevet

Jeg vet ikke hvor vanlig det er, vet bare at jeg har det sånn selv og at noen venninner av meg har det sånn. Det kommer og går, men når det er der så er det utrolig frustrerende...har ingen gode råd, men vet for min egen del at min neste kjæreste skal være én jeg kan dele alt med uten å være redd for sjalusi. Tror nemlig at å bruke det positivt inn i forholdet er en god ting.

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

7 timer siden, Impressa skrev:

Jeg vet ikke hvor vanlig det er, vet bare at jeg har det sånn selv og at noen venninner av meg har det sånn. Det kommer og går, men når det er der så er det utrolig frustrerende...har ingen gode råd, men vet for min egen del at min neste kjæreste skal være én jeg kan dele alt med uten å være redd for sjalusi. Tror nemlig at å bruke det positivt inn i forholdet er en god ting.

Ja sant det, altså jeg merker til og med sexlivet blir bedre av tanken på andre menn, ikke tilfeldige, men menn jeg gjerne kjenner. Men det er som sagt veldig i periodevis. Alltid vært himla guttegal, men jeg tenker at jeg er litt utenom "normalen". Hvordan skal dette gå da hvis fristelsen blir for stor....? 🙈 Det gir seg helt sikkert med alderen 😉

AnonymBruker
Skrevet

Skjer ca 1 gang i mnd her. Ei uke før mensen. 

Anonymkode: 628ac...917

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det akkurat som deg NÅ. Vært i forhold i 10 år og har opplevd dette 4 ganger så langt. Men jeg tenner på både kvinner og menn så er helt fyrverkeri her. Har så lyst på sex med noen andre. Plutselig dukker det opp sånn som det her også forsvinner det igjen etter en stund. Går nå rastløs å venter til det skal gå over for dette er uholdbart. 

Anonymkode: c8619...55d

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja sant det, altså jeg merker til og med sexlivet blir bedre av tanken på andre menn, ikke tilfeldige, men menn jeg gjerne kjenner. Men det er som sagt veldig i periodevis. Alltid vært himla guttegal, men jeg tenker at jeg er litt utenom "normalen". Hvordan skal dette gå da hvis fristelsen blir for stor....? 🙈 Det gir seg helt sikkert med alderen 😉

Ikke regn med det. M51.

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjer ca 1 gang i mnd her. Ei uke før mensen. 

Anonymkode: 628ac...917

Jeg har hormonspiral, så egentlig skal det være morsatt, mange får nedsatt sexlyst? Det gjør altså iKke jeg:) Fint å flørte med andre, det er lov. Men lysten er jo til å bli gal av. 😄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...