AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #1 Skrevet 9. mai 2019 Jeg hadde en ganske dårlig opplevelse hos frisøren i går. Forrige gang jeg var der ble jeg veldig fornøyd, og så for meg å bli fast kunde på denne salongen fremover. Det blir jeg ikke likevel Når jeg møtte opp var hun ikke ferdig med å behandle forrige kunde enda, greit nok det men når timen begynner å bli et kvarter forsinket og hun tar seg goood tid på å snakke med kunden om hva de skal gjøre på neste time osv. synes jeg det blir litt lenge. Så starter timen min, og det virker veldig som at hun kjapper seg og skal ta igjen forsinkelsen nå på en måte 😅 på grunn av det blir håret kortere enn jeg sa jeg ville ha det, og generelt ikke så fint klipt. Alt i alt mye mindre fornøyd enn forrige gang, og jeg kommer nok ikke tilbake dit igjen. Kjip opplevelse siden det er en av de dyreste frisørene i området. Flere som har hatt dårlige frisøropplevelser? Anonymkode: 915d2...d61 1
Gjest MadameDeRosa Skrevet 9. mai 2019 #2 Skrevet 9. mai 2019 Har hatt mange. En gang måtte jeg føhne håret selv fordi de hadde det så travelt. En annen frisør sølte vann nedover hele ryggen min mens hun vaska håret. En annen var for mange år siden. Hadde langt har til midja. Blondt. Skulle bare ta etterveksten. Hun foreslo å legge i noen brune striper. Ok. Så virker Blekingen. Og jeg venta. Og venta. Og til slutt da frisøren kom, tok ut fargen, så falt håret av. Endte med at hun måtte klippe det til halsen. Nesten bob. Og farge det brunt fordi det ble grått. Dette er femten år siden men glemmer aldri. Tror ikke frisører liker meg.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #3 Skrevet 9. mai 2019 At jeg måtte betale flere hundre kroner for 5 minutters klipp av minstemann.... Anonymkode: 5c77f...645
Gjest BabyBlue Skrevet 9. mai 2019 #4 Skrevet 9. mai 2019 47 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Har hatt mange. En gang måtte jeg føhne håret selv fordi de hadde det så travelt. En annen frisør sølte vann nedover hele ryggen min mens hun vaska håret. En annen var for mange år siden. Hadde langt har til midja. Blondt. Skulle bare ta etterveksten. Hun foreslo å legge i noen brune striper. Ok. Så virker Blekingen. Og jeg venta. Og venta. Og til slutt da frisøren kom, tok ut fargen, så falt håret av. Endte med at hun måtte klippe det til halsen. Nesten bob. Og farge det brunt fordi det ble grått. Dette er femten år siden men glemmer aldri. Tror ikke frisører liker meg. Åh herregud da hadde jeg faktisk krevd erstatning. Blekemiddel skal man ha respekt for, og ikke minst kunnskap om. Gråt du? Hvordan reagerte hun? Jeg hadde blitt helt knust.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #5 Skrevet 9. mai 2019 I min siste frisørtime ville jeg ha en bob frisyre, ca til skuldrene. Viste bilde og forklarte ganske nøye. Etter timen hadde jeg veldig forskjellige lengder på hver side av hodet. Håret gikk til øreflippen, det var klippet opp til en gammel konesveis. Nå 1 år senere har håret vokst meg til skuldrene... grusomt. Vet ikke om jeg tør å gå til frisør igjen. Jeg klagde uten hell, fikk bare beskjed om at timen min var seint på dagen og at frisøren var stressa. Jeg sa også ifra underveis at det ble for kort, men hun mente at jeg ikke kom til å kle det lengre. Da hun tok maskin i nakken min så stivnet jeg helt. Skulle i bryllup noen uker senere så handlet meg extentions til 2000 for å se bedre ut. Anonymkode: 5797d...6c3 1
Gjest MadameDeRosa Skrevet 9. mai 2019 #6 Skrevet 9. mai 2019 4 minutter siden, BabyBlue skrev: Åh herregud da hadde jeg faktisk krevd erstatning. Blekemiddel skal man ha respekt for, og ikke minst kunnskap om. Gråt du? Hvordan reagerte hun? Jeg hadde blitt helt knust. Jeg krevde pengene tilbake. Fikk ikke det heller. "Da blir sjefen sinna på meg" jeg lagde scene men valgte heller å fortelle alle sammen om hendelsen så salongen fikk sitt fortjente rykte. Salongen eksisterer ikke lengre i dag. Like greit.
Gjest Peanut Skrevet 10. mai 2019 #7 Skrevet 10. mai 2019 1. Var 10 år og hos en frisør på Lietorget i Skien. Skulle klippe håret. Alle gangene jeg hadde vært hos frisør i Oslo så ble håret vasket først, så jeg regnet liksom med at de gjorde det her og. Jeg tok feil. Spurte om frisøren ikke kunne vaske håret og hun sa at jeg skulle jo bare ta klipp? Okei, får vaske håret ditt da! Frisør var hardhendt og brukte neglene i hodebunnen. Da hun skulle gre ut, klagde hun på floker og rev og slet i håret med kam og børste og var sint på meg for at det var vanskelig. Sjefen stod i en dør og glodde olmt på meg. Så ble håret klippet, og frisør var uvøren og kom borti ørene mine titt og ofte. Brukte kam hardt i hodebunnen og. Tørke håret gjorde hun ikke. Moren min betalte og jeg nektet å gå dit flere ganger. (Vet at det har vært noen hendelser senere der og), 2. En gang hadde jeg hjemmebleket håret, men ante ingenting om type shampoo jeg skulle bruke så håret ble gradvis over tid kobberfarget og tørt som fy. Gikk til frisør og spurte om hun kunne klippe av det lyse. Hadde da 5 cm av min naturlige hårfarge. Hun klippet bort alt unntatt 1 cm igjen på hodet! Jeg så ut som en gutt, og ble tatt for det og og det tok evinneligheter før håret ble langt igjen >_< 3. Ville farge håret lysblondt og gikk til en frisør et sted i Oslo. Frisør bleket håret på samme dag og farget det askeblondt. Fikk med blåshampoo og gudvet. Brukte det. Kom tilbake til frisør for ettervekst og fikk den bleket et par ganger. Så tilbake igjen og får vite at fargen ikke passer til meg. Får ny farge, som blir grå og frisør sier at håret mitt er så vanskelig å farge Frisør farger det så ferskenblondt. Bruker shampoo og slikt tilpasset. Bruker shampoo fra LUSH og håret ble noe lilla. Går til frisør igjen som også ser at håret har blitt grønt noen steder OG fargen er feil til meg. Får ny farge, gyllenblond nå. Neste frisør jeg går til er en helt annen frisør og der har jeg vært siden ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå