rosaa Skrevet 9. mai 2019 #1 Skrevet 9. mai 2019 (endret) Jeg vurderer å studere dette. Er det vanskelig matte for en som er dårlig i faget? Er det gode sjanser for å få relevant jobb? Går det an å kombinere utdanningen med familieliv og jobb? Beklager hvis det allerede finnes lignende tråder. Endret 9. mai 2019 av rosaa
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #2 Skrevet 9. mai 2019 du må nesten skrive mer detaljer; er det deltidsstudie? samlingsbasert? hvilken skole? mener jeg har sett at oslo met har et årsstudie som heter økonomi og ledelse Anonymkode: e051b...bb7
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #3 Skrevet 10. mai 2019 Dersom du sliter med letteste matematikken på VGS, så vil Øk.Adm har ganske tung matte. Matematikken der er på nivå med R1/R2, og du har flere fag med matte. De fagene med mest matte (som jeg hadde) var: - Matematikk og Statistikk - Mikroøkonomi - Makroøkonomi - Et par finansfag Anonymkode: 69ab6...ce6
rosaa Skrevet 13. mai 2019 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2019 Beklager for dårlig info. Det er snakk om en bachelor på heltid. Jeg sliter med matte og måtte jobbe mye for å bestå S1 på videregående. Tusen takk for svar! 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå