Gå til innhold

Forelsket i ei som er yngre!! Er det normalt?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Guesten

Er det galt å være forelsket i noen som er 3-4 år yngre enn deg? når jeg er 18?

Bare lurer her: jeg liker en jente veldig godt og tror jeg begynner å bli forelsket i henne.. Har snakket med henne, og hun er utrolig søt..

Lurer på om dette er normalt? eller er jeg helt på jordet ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Violetta

Det er i hvert fall helt normal når man er noe eldre. Om ti år ville det ikke falt deg inn å spørre. Men om hun bare er fjorten og du er atten er det jo en del feller å gå i, men følelser kan man ikke styre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Å jada, det er helt normalt. Bare at det er litt kjedelig for deg nå, i den alderen. Du er voksen, mens jenta fremdeles er et barn. Men om 5-6 år, vil det ikke være noe merkelig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Nå kan jo en jente fint både matche og overgå en 18 årig gutt i modenhet, så jeg er ikke så bekymret sånn sett. Men det skjer utrolig mye med en i de årene, jeg ville iallfall vært temelig forsiktig og tatt god tid.

Da jeg gikk på ungdomsskolen var det ei i klassen min på 14 som ble sammen med en gutt på 18. Gjett om det var mye prat... de var sammen i 4 år før det ble slutt, og de hadde heller ikke sex før hun var fylt 16 - hun ville være sikker på at hun var klar for det.

Det er iallfall veldig sårbare greier, vil egentlig bare si tenk deg godt om og ta deg god tid jeg...

Jeg mener, hva er sannsynligheten for at du vil ende opp med henne resten av livet? Og hvor viktig er det at det er akkurat henne du har en romanse med nå?

Tror følelsene du har er temmelig vanlige, bare pass deg for konsekvensene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...