Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har vi bodd flere år i denne byen, uten å få noe venner. Har ei, men hun er ikke noen god venninne. Har lyst til å flytte, men vegrer meg pga. vi har barn som trives her. Noen som har vært i samme situasjon og som har fått det bedre etter å ha flytta?

Anonymkode: c451d...5d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva tror du er grunnen til at dere ikke har fått noen venner? Bor dere i en liten by? 

Anonymkode: d08fb...8cc

AnonymBruker
Skrevet

Den er liten ja. Og det er ingen som inviterer. De jeg har forsøkt å få kontakt med, har avslått. Finner ingen jeg føler jeg passer sammen med heller.

AnonymBruker
Skrevet
På 9.5.2019 den 12.29, AnonymBruker skrev:

Nå har vi bodd flere år i denne byen, uten å få noe venner. Har ei, men hun er ikke noen god venninne. Har lyst til å flytte, men vegrer meg pga. vi har barn som trives her. Noen som har vært i samme situasjon og som har fått det bedre etter å ha flytta?

Flytt! Man kan ikke leve et halvt liv gjennom barnas lykke. Trives de der, vil de trives andre steder. 

Supervanskelig å få innpass på små steder, har ingenting med noe man har gjort/ikke gjort.

Anonymkode: f5d2b...dfa

AnonymBruker
Skrevet

jeg er i samme situasjon som dere. Jeg liker ikke situasjonen, så er klar når det åpner seg. Til å flytte.

Det har vært en veldig spesiell periode. 

Anonymkode: 272aa...fa4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...