Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1 gang og dagen eller 2 ganger daglig? Øker det mulighetene?

Anonymkode: c994e...8ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier vel at det beste er annenhver dag i den fruktbare perioden. Spermkvaliteten blir best da. :) Spermen overlever opptil fem dager inne i deg, så kommer det et egg en dag dere ikke har hoppa i høyet er spermen forsatt beredt!

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar

Anonymkode: c994e...8ca

Skrevet

https://nhi.no/familie/graviditet/svangerskap-og-fodsel/livsstil/planlegger-graviditet/hvordan-oke-sjansen-for-a-bli-gravid/?page=2

Under eggløsningen har egget omtrent 24 timer på seg til å smelte sammen med en sædcelle. Siden sædceller kan overleve i livmoren og egglederne i to til tre dager, er det best å ha samleie jevnlig i dagene før eggløsningen. Har du sex jevnlig, gjerne to til tre ganger i uken, så kan du nesten være sikker på at du vil treffe på ett eller annet tidspunkt.

Friske par som vil ha barn, bør ha mye sex. Noen tror at de må "spare på sæden", men dette er bare overtro.

AnonymBruker
Skrevet

Med annenhver dag blir jeg ikke gravid. Har tatt ca 7 mnd med begge barna og på slutten var jeg så utålmodig at vi kjørte på med flere ganger om dagen og vips gravid.

Anonymkode: c0f9a...e25

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med annenhver dag blir jeg ikke gravid. Har tatt ca 7 mnd med begge barna og på slutten var jeg så utålmodig at vi kjørte på med flere ganger om dagen og vips gravid.

Anonymkode: c0f9a...e25

Samme her, mannen min ble i overkant viril når vi prøvde på barn! Så her hadde vi sex 2-3 ganger hver dag. Funket fint det :fnise: 

Anonymkode: 4bd04...f49

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...