Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei allmighty kvinneguiden, jeg flyttet for 1 år siden til en ny by pga jobben, og hadde ikke så mange bekjente i byen. Ble gode venner med et par stykker på jobb, og har pratet og henget med hun ene ganske mye, trodde vi var ganske nære venninner, og skulle fortsette med det etter jeg byttet til annen jobb. Hun har pratet en del om sin venninnegjeng og hvordan de ble kjent med hverandre og hvordan jentene ble introdusert og ble med i gjengen. selv om vi henger ofte så ble jeg aldri invitert til noe aktivitet eller arrangement med "gjengen hennes". Et typisk eksempel er en arrangement rett ved siden av der jeg bor, hele gjengen ble invitert og jeg fikk ikke vite det før jeg spurte om vi skulle finne på noe den dagen, siden det var lengde siden vi traff hverandre(var på ferie begge to). Jeg ble nok litt skuffet at hun ikke tenkte på meg da hun fikk invitasjon og vi avtalte jo å finne på noe gøy når vi er tilbake fra ferie. Jeg er nå usikker på om hun anser meg som ei nær venninne som jeg gjør med henne...

Litt av et vennskapssørg, eller er det bare dumme meg som blir så fort knyttet til folk og har for høye forventninger...

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ser ut til at hun bruker deg, når hun ikke har andre å være med. Hadde funnet meg en ny venninne.

Skrevet
54 minutter siden, Luna Llena skrev:

Ser ut til at hun bruker deg, når hun ikke har andre å være med. Hadde funnet meg en ny venninne.

😥

Skrevet

Jeg tror det beste er å skaffe deg større nettverk og venner. Da svir det ikke så mye om du opplever å bli avvist. Det gjør vi alle i perioder. 

Det er ikke sikkert det har direkte med deg å gjøre men at det kanskje ikke er så lett å komme inn i den gjengen( som hun sier) og at hun derfor kvier seg litt for det. Kanskje det er vanskelige folk der?  Eller at du ikke passer inn der kjemimessig.   Sånn er det bare. 

Du får føle litt på hvordan du forholder deg til det.:)

Gjest O.G.
Skrevet

Hun driver og skryter av venninnegjengen..... 

Det høres ut som at hun er tag along til denne gjengen selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Du må ikke ta seg vei på at du ikke ble invitert, du skrev jo at hun selv ble invitert av noen av de andre hun kjenner, og da er det ikke alltid passende å ta med ennå flere fra andre "klikk". De andre i venninnegjengen og hun som inviterte kjenner deg jo sannsynligvis ikke, så da er det jo ikke så naturlig at man blir invitert heller, uten at det er noe vondt ment. Når man etterhvert blir voksen er det normalt at man kjenner folk litt på hver sin kant, og det skjer ikke nødvendigvis at de ulike "klikkene" også begynner å henge med hverandre. Det er helt normalt :) 

Kan være lurt å forsøke å skaffe større nettverk og andre venner også, som noen foreslår. Begynne med hobby, trening eller noe annet du er interessert i. 

Anonymkode: ebe0f...2a8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...