AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #1 Skrevet 9. mai 2019 Vi møtes innimellom når han er i min by. Han oppfører seg, prater og går feminint. Hadde jeg ikke kjent han ville jeg nok antatt han er homofil. Folk rundt oss tror sikkert han er min homofile venn, hvis vi tar oss et glass vin ute😂 Han er fantastisk flink å kose, i form av å stryke eller kysse meg i panna. Vi ler mye, men han prøver seg ikke seksuelt selv om vi sover sammen. Har hatt sex med han før, men da bare lå han der..gjorde ingen innsats. Anonymkode: 6c910...bfd
Gjest Alterego666 Skrevet 9. mai 2019 #2 Skrevet 9. mai 2019 (endret) Er du skuffet over at han ikke prøver seg? Endret 9. mai 2019 av Alterego666
Nightcrawler00 Skrevet 9. mai 2019 #4 Skrevet 9. mai 2019 Trådstarter: "Folk tror han er homofil. Har hatt sex med han før, men da bare lå han der... gjorde ingen innsats." Kvinneguiden: "Hva er problemet?"
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #5 Skrevet 9. mai 2019 Hva er det du mener du skal forstå, da? Jeg skjønner ikke helt problemstillingen din, jeg. Lurer du på om han er homofil eller ikke? Anonymkode: 56b53...9a6 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #6 Skrevet 9. mai 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du mener du skal forstå, da? Jeg skjønner ikke helt problemstillingen din, jeg. Lurer du på om han er homofil eller ikke? Anonymkode: 56b53...9a6 Jepp. Han vil møtes og sove sammen, men vil ikke ha sex og virker ikke seksuelt tiltrukket av meg. Hehe vanskelig å forklare. Synes bare det er merkelig Anonymkode: 6c910...bfd
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #7 Skrevet 9. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Han vil møtes og sove sammen, men vil ikke ha sex og virker ikke seksuelt tiltrukket av meg. Hehe vanskelig å forklare. Synes bare det er merkelig Anonymkode: 6c910...bfd Tror nok du skal regne med at han er homofil ja, uten at dette er noe negativt. SVÆRT mange damer liker å være sammen med homofile menn da de ofte er mer feminine enn damer og elsker sminke, shopping osv. At han kan ha sex med en dame betyr ingenting. Jeg hadde veldig god sex med en lesbisk dame for lenge siden og hun nøt det hun og. Eneste gutten som hadde gitt henne en orgasme (etter hva hun sa), så hun hadde nok prøvd noen andre. Anonymkode: 9ec35...36e 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #8 Skrevet 9. mai 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi møtes innimellom når han er i min by. Han oppfører seg, prater og går feminint. Hadde jeg ikke kjent han ville jeg nok antatt han er homofil. Folk rundt oss tror sikkert han er min homofile venn, hvis vi tar oss et glass vin ute😂 Han er fantastisk flink å kose, i form av å stryke eller kysse meg i panna. Vi ler mye, men han prøver seg ikke seksuelt selv om vi sover sammen. Har hatt sex med han før, men da bare lå han der..gjorde ingen innsats. Anonymkode: 6c910...bfd Tone er det deg ??? Anonymkode: 02c11...2d2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #9 Skrevet 9. mai 2019 Kanskje han bare liker at du gjør all jobben i senga, selv om han ikke er nok tiltrekket av kvinner til å ville ha et forhold eller legge mye innsats i sexen. Anonymkode: 89e65...48a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå