Jodi Skrevet 9. mai 2019 #1 Skrevet 9. mai 2019 Jeg eier en leilighet på 55 kvm, med i utgangspunktet ett soverom. Når jeg kjøpte den satt jeg inn en lettvegg med dør midt i soverommet, slik at jeg og min datter fikk hvert vårt soverom på 5,4 kvm. Det ene soverommet ble da uten vindu, med dør ut i gangen. Nå skal jeg leie den ut (og etterhvert selge antageligvis), og er veldig usikker på om jeg skal beholde veggen eller om jeg skal rive den slik at det blir ett stort soverom igjen. Soverommet uten vindu er jo uansett ikke godkjent som soverom, slik at som det er nå blir det ett knøttlite soverom hvor man får plass til en dobbelseng og ikke noe annet, og ett rom som evt. brukes til garderobe. Noen som har noen tips eller råd til hva jeg burde gjøre?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #2 Skrevet 9. mai 2019 Om det ene soverommet ikke kan brukes som det, og det andre soverommet da knapt nok er brukandes om man er et par, ville jeg revet veggen. Bedre med ett velfungerende soverom, enn en bod og et soverom hvor det ikke er plass til å gå rundt sengen. Anonymkode: a52af...893 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #3 Skrevet 9. mai 2019 Helt klart revet veggen, og ha ett stort rom. Anonymkode: 07578...9c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå