AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #1 Skrevet 9. mai 2019 Ba mannen kjøpe to tester. Han kjøpte to CB early test fra Boots. Jeg har fått horisontal og ikke vertikal strek på begge. Er det mulig å være så uheldig med begge to? Hvordan skal jeg tolke dette??? Anonymkode: d753b...9cf
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #2 Skrevet 9. mai 2019 og dette er etter 15 minutter!!!! Anonymkode: d753b...9cf
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #3 Skrevet 9. mai 2019 Ånei så typisk! Føler med deg 😩 Anonymkode: 24db7...9c3 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #4 Skrevet 9. mai 2019 De er jo tydelig negative. Hvor langt over ikm er du? Anonymkode: 06f1d...3c0 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #5 Skrevet 9. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er jo tydelig negative. Hvor langt over ikm er du? Anonymkode: 06f1d...3c0 Hvorfor blir det strek i det hele tatt? 2-4 dg før ikm tror jeg (uregelmessig mens) Anonymkode: d753b...9cf
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #9 Skrevet 9. mai 2019 Ser ut til å være farge som sitter på siden av stripen bare. Det er helt vanlig å få på de som bare er strips og ikke i sånn pinne ting. Ville tolket de som negative, ganske tydelig også. Anonymkode: 0c1a5...d05 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #10 Skrevet 9. mai 2019 Det er bare testfarge som lekker gjennom. De skal ikke leses av etter for lang tid fordi testfargen kan trekke gjennom, og da ser det helst slik ut, at det "blør" opp blåfarge i feil mønster. De er nok uten tvil negative. Anonymkode: 696ad...c49 3
Gjest Nabokjerringa Skrevet 9. mai 2019 #11 Skrevet 9. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: De er jo tydelig negative. Hvor langt over ikm er du? Anonymkode: 06f1d...3c0 Skjønner ikke hvordan du kan lese en defekt test som "tydelig negativ".
Gjest Nabokjerringa Skrevet 9. mai 2019 #12 Skrevet 9. mai 2019 Kjøp en digital test, hvis du er 13-14 dpo så bør den slå ut nå.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #13 Skrevet 9. mai 2019 1 minutt siden, Nabokjerringa skrev: Skjønner ikke hvordan du kan lese en defekt test som "tydelig negativ". De er jo ikke defekte. Det er fargestoff nederst i testen, der man tisser. Dette trekker seg oppover med urinen og lager kontrollstreken, den reagerer bare på fuktighet. Teststreken reagerer dersom det er HcG i urinen. Innimellom kan det være litt fargestoff som setter seg i sidene, det trekkes oppover med urinen og blir liggende på siden slik vi ser på disse testene. Altså negative tester som ikke er defekte. Kontrollstreken er tydelig og det er ingen synlig teststrek. Anonymkode: 0c1a5...d05 6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #14 Skrevet 9. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare testfarge som lekker gjennom. De skal ikke leses av etter for lang tid fordi testfargen kan trekke gjennom, og da ser det helst slik ut, at det "blør" opp blåfarge i feil mønster. De er nok uten tvil negative. Anonymkode: 696ad...c49 De var slik hele tiden og ikke bare etter ventetiden Anonymkode: d753b...9cf
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #15 Skrevet 9. mai 2019 Har du holdt de skeivt når du ventet på resultatet? Ser ut som fargen har rent ned. Ellers anser jeg de som tydelig negative ja, er jo bare fargeblødning, ingen strek. Anonymkode: a0c7f...ba4 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #16 Skrevet 9. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er jo ikke defekte. Det er fargestoff nederst i testen, der man tisser. Dette trekker seg oppover med urinen og lager kontrollstreken, den reagerer bare på fuktighet. Teststreken reagerer dersom det er HcG i urinen. Innimellom kan det være litt fargestoff som setter seg i sidene, det trekkes oppover med urinen og blir liggende på siden slik vi ser på disse testene. Altså negative tester som ikke er defekte. Kontrollstreken er tydelig og det er ingen synlig teststrek. Anonymkode: 0c1a5...d05 Hvorfor har ikke det skjedd med tidligere cb tester av samme type jeg har brukt og at begge to fra samme butikk gir helt lik resultat 😕 Anonymkode: d753b...9cf 1
Gjest Nabokjerringa Skrevet 9. mai 2019 #17 Skrevet 9. mai 2019 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er jo ikke defekte. Det er fargestoff nederst i testen, der man tisser. Dette trekker seg oppover med urinen og lager kontrollstreken, den reagerer bare på fuktighet. Teststreken reagerer dersom det er HcG i urinen. Innimellom kan det være litt fargestoff som setter seg i sidene, det trekkes oppover med urinen og blir liggende på siden slik vi ser på disse testene. Altså negative tester som ikke er defekte. Kontrollstreken er tydelig og det er ingen synlig teststrek. Anonymkode: 0c1a5...d05 Den er defekt når den er sånn. Jeg har prøvd å bli gravid i 5 år og hatt 8 spontanaborter, ergo tatt sikkert hundrevis av tester, både positive og negative. Kun en av mine tester har blitt sånn, uansett hvor lenge etter jeg har sett på dem, og da fikk jeg ny test når jeg fortalte det på apoteket da jeg kom for å kjøpe ny test. Edit, defekt - ugyldig. Whatever. Du kan ikke stole på at den viser riktig resultat fordi testen ikke har virket som den skal. Endret 9. mai 2019 av Nabokjerringa .
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #18 Skrevet 9. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De var slik hele tiden og ikke bare etter ventetiden Anonymkode: d753b...9cf Mange ønsketenkninger når man håper man er gravid. Anonymkode: f6871...7c3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #19 Skrevet 9. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du holdt de skeivt når du ventet på resultatet? Ser ut som fargen har rent ned. Ellers anser jeg de som tydelig negative ja, er jo bare fargeblødning, ingen strek. Anonymkode: a0c7f...ba4 Nei. Gjorde akkurat som på pakningen Anonymkode: d753b...9cf
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #20 Skrevet 9. mai 2019 Akkurat nå, Nabokjerringa skrev: Den er defekt når den er sånn. Jeg har prøvd å bli gravid i 5 år og hatt 8 spontanaborter, ergo tatt sikkert hundrevis av tester, både positive og negative. Kun en av mine tester har blitt sånn, uansett hvor lenge etter jeg har sett på dem, og sa fikk jeg ny test når jeg fortalte det på apoteket da jeg kom for å kjøpe ny test. Ok vi får være enige om å være uenige. Da er det vel bare å prøve å bytte de da. Jeg bruker stort sett strip tester, altså de små pinnene, de blir sånn ofte. Ikke en så definert strek som dette, men de får ofte farge som blir igjen på siden. De er ikke defekte av den grunn. Anonymkode: 0c1a5...d05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå