AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 Ett familie medlem. Vi er begge kvinner. Hun sliter med noe. Hun kopierer meg. Klær,jobb,reise,opplevelser, +++ Hun vil ikke at jeg skal være bedre enn henne. Hun skal kunne alt jeg kan, og hun mener det jeg mener. Men det som skremmer meg er at hun har fått kjæreste og hun gjør alt hun kan for at han ikke skal treffe meg. Hun har angst for at han bare skal se på meg. Hun finner masse unskyldinger for at han ikke skal treffe meg i familieselskap. Så han er aldri med. Det virker som hun vil være meg og at kjæresten ikke får møte den orginale... Hun lyger og dikter opp ting og skylder på kjæresten at han ikke kan komme i selskap. Jeg skulle så gjerne ønske å treffe begge to og at vi kunne finnet på noe som kjærestepar. Både jeg og kjæresten min kjenner han ikke. Men det gjør andre. Hun er veldig sjalu men når det gjelder meg er det psykisk... Har finnet ut at jeg må late som jeg tror på det hun forteller, ellers blir hun rasende... Hva kan jeg egentlig gjøre? Hun vil ikke at jeg skal oppnå noe for jo mer jeg gjør jo mer misunnelig blir hun og jo mer bitch blir hun mot meg. Jeg er bare hyggelig og stråler av positivitet ... Føler hun har en personlighetsforstyrrelse... Veldig opptatt av seg selv og sitt liv, alt handler om henne... Men bryr seg aldri om det som skjer med meg... At hun kopierer meg er veldig scary..... Jeg føler hun tar min identitet nesten... Jeg vil jo ha noe for meg selv... Jeg har mange historier og eksempler, men håper jeg fikk fram poenget her... Noe med samme erfaring ? Har egentlig gitt opp for lenge siden at det ikke er håp med hennes oppførsel...... Anonymkode: 93269...071
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #3 Skrevet 9. mai 2019 Swfm eller noe sånt heter filmen fra 80/90 taller Anonymkode: 2a255...72a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå