Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når ble du gravid etter ufrivillig abort?

Anonymkode: 58150...b67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pauserte 2 måneder og ble gravid på måned nr 3..

Anonymkode: eb4e0...b3a

AnonymBruker
Skrevet

3 mnd etter pause eller på første mnd etter 2 mnd pause?😊

AnonymBruker
Skrevet

Mistet i januar, så pause februar og mars og gravid i april :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat fått mensen igjen etter spontan abort. Litt usikker på om jeg er klar for å prøve igjen. Lysten og redselen skremmer meg 😣

Var dere andre klar for å bli gravid fort?

Anonymkode: 2a188...6a7

AnonymBruker
Skrevet

Var derfor jeg ventet i februar og mars... er bare gravid 5+5 og redd hver dag på at det skal gå galt... men prøve må man om man skal få det til ...

Skrevet

Mistet mars 2018, ble gravid igjen i april 2019 :) 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var derfor jeg ventet i februar og mars... er bare gravid 5+5 og redd hver dag på at det skal gå galt... men prøve må man om man skal få det til ...

Var du klar for å bli gravid igjen da eller ga du deg selv et spark bak?

Fikk beskjed om at jeg kunne få tidlig ultralyd på neste mann om jeg ville. Husker ikke helt hvilke uke det var snakk om. Skal du på det? Kan det ha vært uke 10?

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var du klar for å bli gravid igjen da eller ga du deg selv et spark bak?

Fikk beskjed om at jeg kunne få tidlig ultralyd på neste mann om jeg ville. Husker ikke helt hvilke uke det var snakk om. Skal du på det? Kan det ha vært uke 10?

Fikk beskjed om at det er lurt å ha pause 1 måned før man prøver igjen... skal på tidlig ultralyd neste uke :) 

det vil si før uke 10... ca une 6-7..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk også beskjed om å vente til man hadde fått mensen igjen.. men det hente jo selvsagt at damer ble gravid med en gang og det gikk fint. Det var mer for å ha en mens dato å gå etter når de skal rekne seg fram til termin.

AnonymBruker
Skrevet

Mistet i uke 12 i oktober i fjor. Vi ventet en syklus med å prøve igjen, jeg trengte den tida til å sørge og bearbeide det som hadde skjedd. Og når mensen kom tilbake drøye fire uker senere føltes det som om både kroppen og hodet var klare til å starte på nytt. Vi ble gravide allerede den syklusen (november), og jeg er nå 28 uker på vei med termin tidlig i august 😊 💕

Anonymkode: 4310e...9ea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mistet i uke 12 i oktober i fjor. Vi ventet en syklus med å prøve igjen, jeg trengte den tida til å sørge og bearbeide det som hadde skjedd. Og når mensen kom tilbake drøye fire uker senere føltes det som om både kroppen og hodet var klare til å starte på nytt. Vi ble gravide allerede den syklusen (november), og jeg er nå 28 uker på vei med termin tidlig i august 😊 💕

Anonymkode: 4310e...9ea

Heeeeeelig å høre!!! Så glad for dere💖 håper jeg er like heldig! 

Vi prøver nå vi, allerede rett etter, eggløsning i dag eller i morgen håper jeg! Så får man bare se😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...