AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 Hei! Jeg er norsk statsborger og har flyttet til utlandet pga arbeid (meldt meg ut av folkeregisteret, men har fortsatt bankkontoer, lån hos Lånekassen, osv). Kjæresten min bor ikke i dette landet (og er heller ikke statsborger her eller i Norge). Kan vi gifte oss i Norge? Anonymkode: 94f5f...0fd
Belima Skrevet 9. mai 2019 #2 Skrevet 9. mai 2019 Hvis du googler spørsmålet så finner du svaret på UDI.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #3 Skrevet 9. mai 2019 10 timer siden, Belima skrev: Hvis du googler spørsmålet så finner du svaret på UDI. Jeg bor ikke i Norge/er ikke i folkeregisteret, derfor jeg er usikker. Anonymkode: 94f5f...0fd
The Kitten Skrevet 10. mai 2019 #4 Skrevet 10. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor ikke i Norge/er ikke i folkeregisteret, derfor jeg er usikker. Anonymkode: 94f5f...0fd Jeg tror at det som teller her er at du er norsk statsborger. 1
Belima Skrevet 10. mai 2019 #5 Skrevet 10. mai 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor ikke i Norge/er ikke i folkeregisteret, derfor jeg er usikker. Anonymkode: 94f5f...0fd Ring UDI og forhør deg, da får du vite det. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå