Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Resturangen stenger klokken 23:00... Vi kom for å spise inne på resturangen 22:15... Alle stolene var ryddet opp på alle bordene og det så stengt ut.. Det var heller ingen på resturangen. Vi ventet i minst 10 min før det kom en jente og kunne ta i mot bestillingen.

Jeg spurte om det er mulig å sitte her. Jeg spurte for jeg var faktisk litt usikker npr alle stolene er ryddet opp...

Da fikk jeg som svar: ja, hvia dere sitter der borte med sofaen og rydder stolene når dere er ferdig så går det bra

Er dette bra kundebehandling??? Eller er det bare meg??? Man velger jo en annen resturang neste gang, så slipper vi å rydde stoler....

Anonymkode: 75db6...716

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig. Det er ikke vanlig å kreve at gjestene setter opp stolene nei... ville nok sendt en epost til restaurantsjefen. Er sannsynligvis ikke slik det skal være. 

• Liker 2
Skrevet

Dette hørtes snodig ut ja.

AnonymBruker
Skrevet

På min lokale dominos får vi alltid svidd brownies. Handler aldri der lenger, er så lei. Skrev mail og fikk gavekort (hurra for kundeservice), men det hjelper jo ikke hvis man får like dårlig mat hver gang🤪

Anonymkode: 7c4d0...a2f

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig service. Tydeligvis noen som vil ta tidlig kveld. 

Anonymkode: 9f96f...63b

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

På min lokale dominos får vi alltid svidd brownies. Handler aldri der lenger, er så lei. Skrev mail og fikk gavekort (hurra for kundeservice), men det hjelper jo ikke hvis man får like dårlig mat hver gang🤪

Anonymkode: 7c4d0...a2f

Flott! Da sender jeg en klage så får kansje jeg også gavekort , håper det da😁.. Pizzaen er jo helt grei 🍕.

Anonymkode: 75db6...716

AnonymBruker
Skrevet

Nå er vel strengt tatt ikke Dominos-sjappene restauranter? De baserer seg i hovedsak på take-away og utkjøring, men har noen bord for de som ønsker å spise maten der. På hjemmesiden til Dominos omtales utsalgene som "butikker". De har nok få "spise inne" kunder, spesielt så sent på kvelden, så jeg synes ikke at det var så underlig at den ansatte hadde begynt å forberede stengning. 

Jeg har bare positiv erfaring med Dominos. Jevnt over veldig god pizza og stadig gode tilbud. Opplevde en gang at jeg ikke klarte å legge inn bestilling i appen. Ga til slutt opp og bestemte meg for å droppe hele greia og hive en frossenpizza i ovnen når jeg kom hjem. Noen minutter etter siste forsøk på å bestille ringte kundeservice meg opp og spurte om jeg fortsatt ønsket å bestille. De hadde trøbbel med appen og at de faktisk fulgte opp kundene som slet (jeg var sikkert ikke den eneste) og hjalp dem per telefon synes jeg var utrolig god kundebehandling.

Anonymkode: a73c8...1bf

Skrevet

Jeg ville vel ikke kalt det dårlig kundebehandling, men en snodig kommentar var det jo. Jeg ville tatt det med en klype humor, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...