AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 Fra jeg var liten gutt har jeg alltid sagt at det er Incel jeg skal bli. Men da var jeg ung og dum og naiv og ante ingenting om hva det egentlig ville si. De tøffeste Incels preiker om feminismen er vår fiende, men jeg har ingen vonde tanker kvinner generelt , så jeg er nok ikke som dem. Å være Incel uten bitterhet det ekke lett. Jeg har ingenting å klage ingenting å bable om rett og slett. Hva fillern skal jeg klage på dårlig vær og dette her? Anonymkode: fb73d...b4b
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #2 Skrevet 8. mai 2019 Om du har valgt å bli incel er du vel strengt tatt ikke en incel, sånn per definisjon..... Anonymkode: 74db4...095 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #3 Skrevet 9. mai 2019 "Tøff incel" 🤣 Dette må være det beste eksempelet på et oksymoron jeg noen gang har sett. Anonymkode: d4774...298
FactsOverFeelings Skrevet 9. mai 2019 #4 Skrevet 9. mai 2019 18 hours ago, AnonymBruker said: Om du har valgt å bli incel er du vel strengt tatt ikke en incel, sånn per definisjon..... Anonymkode: 74db4...095 Volcel (voluntary celibate) eller "monk mode" kalles dette på internett. Mest populært blant de som går MGTOW
MortenMinstelønn Skrevet 9. mai 2019 #5 Skrevet 9. mai 2019 Hva faen? Kan folk skjerpe seg? Jobbe litt? Ha fokus på det som betyr noe, snart? Dette blir for dumt. Vi nordmenn har åpenbart for mye fritid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå