AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 Jeg falt og tok imot hele fallet på kneet forrige torsdag. Kneet hovnet opp umiddelbart etter jeg reiste meg og gjorde veldig vondt og var stivt et par dager. Var allerede på vei til legen så han så på det under en time etter fallet men sa det nok ikke var brudd og var lite interessert i det. Jeg er ikke like hoven men det fremdeles dritvondt å legge vekt på kneet, kan det være brudd likevel? Anonymkode: e26c6...15f
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #2 Skrevet 8. mai 2019 Ja det kan det. Jeg ville tatt en tur til legen igjen. God bedring! Anonymkode: 6d5c6...311
barbent Skrevet 9. mai 2019 #3 Skrevet 9. mai 2019 huff det så veldig vondt ut, kjente jeg fikk tårer i øynene, gå til lege du få det sjekka, lykke til og god bedring😘
Astoria Skrevet 9. mai 2019 #4 Skrevet 9. mai 2019 Hvis smertene ikke har avtatt ville jeg dratt til lege. Men det er ikke uvanlig Tvedt er vondt når man er blå. Ser veldig vondt ut i hvertfall.. enig med de over som sier du kan dra til lege hvis du føler deg usikker
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #5 Skrevet 9. mai 2019 Uffda! Ser ikke godt ut! Vanskelig å svare på spørsmålet. Men kneet er helt klart kraftig forslått og vil derfor naturlig nok være smerter i det. Og det kan ta tid før du blir helt bra. Klarer du å gå på foten? Hvis du klarer å gå på foten og bøye kneet så tror jeg ikke det er brudd. Men jeg er ingen lege. Siden det er gått en uke og du ikke er noe bedre, så ville jeg tatt en telefon til legen og forklart at det fortsatt er like vondt. De burde kanskje tatt røntgen. God bedring! Anonymkode: 5d68f...d35 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå