AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 Bør dette bli obligatorisk? Da slipper vi at menn lures? Anonymkode: 84bb8...b6d 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #2 Skrevet 8. mai 2019 Nei, å bruke masse tid og ressurser på dette er unødvendig. De første har kontroll på hvem som er faren, og er mor eller evt far usikker, kan man heller ha en farskapstest da. Anonymkode: 6d83e...2d6 19
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #3 Skrevet 8. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, å bruke masse tid og ressurser på dette er unødvendig. De første har kontroll på hvem som er faren, og er mor eller evt far usikker, kan man heller ha en farskapstest da. Anonymkode: 6d83e...2d6 Men hva med situasjonen hvor mor lurer "far"? Da tror de jo at de er faren og er ikke usikker. Anonymkode: 84bb8...b6d 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #4 Skrevet 8. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hva med situasjonen hvor mor lurer "far"? Da tror de jo at de er faren og er ikke usikker. Anonymkode: 84bb8...b6d Er far usikker få han ta en farskapstest da. Og mente de fleste, ikke første. Anonymkode: 6d83e...2d6 11
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #5 Skrevet 8. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er far usikker få han ta en farskapstest da. Og mente de fleste, ikke første. Anonymkode: 6d83e...2d6 Men hva om far ikke er usikker?, men fortsatt lurt? Anonymkode: 84bb8...b6d 1
Gjest O.G. Skrevet 8. mai 2019 #6 Skrevet 8. mai 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bør dette bli obligatorisk? Da slipper vi at menn lures? Anonymkode: 84bb8...b6d Men hvorfor skal vi bry oss så veldig mye om at menn blir lurt da?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #7 Skrevet 8. mai 2019 Akkurat nå, O.G. skrev: Men hvorfor skal vi bry oss så veldig mye om at menn blir lurt da? Så du synes det er greit at menn lures!?? Anonymkode: 84bb8...b6d 2
Gjest O.G. Skrevet 8. mai 2019 #8 Skrevet 8. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du synes det er greit at menn lures!?? Anonymkode: 84bb8...b6d Vel, det skjer like ofte at kvinner blir lurt, så ja, jeg synes det er greit at menn blir lurt siden de som regel er de som prøver seg å lure en kvinne først.
Sinsiew Skrevet 8. mai 2019 #9 Skrevet 8. mai 2019 4 minutter siden, Astoria skrev: Ja, synes ikke det hadde gjort noe. Så mange kvinner som lurer mennene, og utnytter dem. Ser faktisk ingen bakside med det. Alle fedre burde i hvertfall fått spørsmål om de ønsket det. Da bør det i så fall bli standard. Kan se for meg at en del forhold aldri hadde blitt det samme igjen, om man skulle følt seg anklaget for utroskap. Det hadde i vært fall vært kroken på døra for meg og mannen min, for det hadde betydd at han ikke har tillit til meg. Og for meg er et forhold uten tillit ikke verdt en dritt. Men jeg ser behovet, og ettersom det allerede tas blod av baby, burde det ikke være noe særlig hokus pokus å teste alle. 8
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #10 Skrevet 8. mai 2019 Akkurat nå, O.G. skrev: Vel, det skjer like ofte at kvinner blir lurt, så ja, jeg synes det er greit at menn blir lurt siden de som regel er de som prøver seg å lure en kvinne først. Det er IKKE greit at menn blir lurt til å tro at et barn er hans hvis det ikke er det! Jeg vemmes av dine holdninger! Anonymkode: 84bb8...b6d 14
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #11 Skrevet 8. mai 2019 Just now, O.G. said: Vel, det skjer like ofte at kvinner blir lurt, så ja, jeg synes det er greit at menn blir lurt siden de som regel er de som prøver seg å lure en kvinne først. Hvor har du det fra? Anonymkode: acb9b...6c0 2
Gjest O.G. Skrevet 8. mai 2019 #12 Skrevet 8. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er IKKE greit at menn blir lurt til å tro at et barn er hans hvis det ikke er det! Jeg vemmes av dine holdninger! Anonymkode: 84bb8...b6d Vel, det skjer ikke så ofte i Norge at vi trenger å ha noe obligatorisk farskapstest. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor har du det fra? Anonymkode: acb9b...6c0 Forumet.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #13 Skrevet 8. mai 2019 (endret) Innlegget er ryddet for brukerdebatt. Elaine Marley, mod. Ja, det har noe å si at menn blir lurt, men man kan ikke bruke ressurser på å teste hver eneste unge... så lenge det ikke finnes en måte å gjøre det svært billig selvsagt. Anonymkode: 10e54...609 Endret 8. mai 2019 av Elaine Marley 9
l86 Skrevet 8. mai 2019 #14 Skrevet 8. mai 2019 7 minutter siden, Astoria skrev: Ja, synes ikke det hadde gjort noe. Så mange kvinner som lurer mennene, og utnytter dem. Ser faktisk ingen bakside med det. Alle fedre burde i hvertfall fått spørsmål om de ønsket det. Er det så mange? Har du tall på dette? Ulempen er at det trolig koster mye penger, og hvem skal ta regningen for det? Hvert enkelt par? 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #15 Skrevet 8. mai 2019 1 minutt siden, O.G. skrev: Vel, det skjer ikke så ofte i Norge at vi trenger å ha noe obligatorisk farskapstest. Hvordan vet du at det ikke skjer så ofte i Norge?, har du kilder på det? Anonymkode: 84bb8...b6d 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #16 Skrevet 8. mai 2019 Jeg syns egentlig det er merkelig at ikke flere menn ber om det. Hadde ikke blitt fornærmet om minn mann hadde bedt om bevis. Nå er ungen en tro kopi av ham, men det ser man ikke alltid med én gang. Han er så mye borte på jobb at jeg kunne funnet på det meste, og omvendt selvsagt. Vi velger jo å stole på hverandre, men barn er jo en del av livet ditt for alltid, så en ekstra sikkerhet der hadde jeg med glede gitt ham. Anonymkode: 997dc...66b 5
Gjest O.G. Skrevet 8. mai 2019 #17 Skrevet 8. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at det ikke skjer så ofte i Norge?, har du kilder på det? Anonymkode: 84bb8...b6d Du får bruke din venn google. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg syns egentlig det er merkelig at ikke flere menn ber om det. Hadde ikke blitt fornærmet om minn mann hadde bedt om bevis. Nå er ungen en tro kopi av ham, men det ser man ikke alltid med én gang. Han er så mye borte på jobb at jeg kunne funnet på det meste, og omvendt selvsagt. Vi velger jo å stole på hverandre, men barn er jo en del av livet ditt for alltid, så en ekstra sikkerhet der hadde jeg med glede gitt ham. Anonymkode: 997dc...66b Vel, at du synes det er greit at din fyr har dårlig tro på at du ikke skræver for andre enn ham uten prevensjon, så har dere vel ingenting i et forhold med hverandre å gjøre. For da er det jo ikke noe tillit der.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #18 Skrevet 8. mai 2019 Det sies at d kan være opp mot ca 10% av alle barn som har "feil" far... altså at mor ER i et forhold og blir gravid med en annen, men setter ektemannen opp som far. Jeg synes faktisk d er sjokkerende! Og uansvarlig... Tenk om halvsøsken møtes og blir forelsket... *grøss* Jeg har tenkt i mange år at ALLE nyfødte (alle vordende foreldre, alle som tar sertifikat, alle immigranter, etc, etc) burde registrere dna'et sitt i en base. (Joda, finnes negative sider ved d også!) Veldig greit ved forbrytelser, kidnappinger, ulykker, sykdommer, etc, etc (da alle etterhvert finnes i basen) Anonymkode: a2cd0...b37 3
l86 Skrevet 8. mai 2019 #19 Skrevet 8. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns egentlig det er merkelig at ikke flere menn ber om det. Hadde ikke blitt fornærmet om minn mann hadde bedt om bevis. Nå er ungen en tro kopi av ham, men det ser man ikke alltid med én gang. Han er så mye borte på jobb at jeg kunne funnet på det meste, og omvendt selvsagt. Vi velger jo å stole på hverandre, men barn er jo en del av livet ditt for alltid, så en ekstra sikkerhet der hadde jeg med glede gitt ham. Anonymkode: 997dc...66b Hadde mannen min insinuert at jeg hadde hatt meg bak ryggen hans og i tillegg trodd at jeg ville lurt han til å tro at barnet var hans når det ikke var det hadde jeg blitt både skuffet og sint. Det er jo det samme som at han tror jeg er et dårlig menneske uten moral. 6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #20 Skrevet 8. mai 2019 Om far vil betale for det av egen lomme så kjør på. Anonymkode: 0e20f...1ae 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå