Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

som slenger mye dritt og beskyldninger, hvordan takler dere de?

Anonymkode: eb986...619

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kutter dem ut av livet mitt.

Anonymkode: 45246...eb7

• Liker 1
Skrevet

Overser dem. orker ikke sånne folk.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kutter dem ut av livet mitt.

Anonymkode: 45246...eb7

Hva om de er i vennegjengen?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sirah skrev:

Overser dem. orker ikke sånne folk.

Ikke jeg heller, men hva om de er i vennegjengen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder meg unna slike. Kutter dem ut. Er de i vennegjengen vil jeg unngå dem eller kun komme på tilstelninger vedkommende ikke kommer på. 

Anonymkode: 9d948...344

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holder meg unna slike. Kutter dem ut. Er de i vennegjengen vil jeg unngå dem eller kun komme på tilstelninger vedkommende ikke kommer på. 

Anonymkode: 9d948...344

Hva om de er populære i vennegjengen da?

Ta blir det jo til at man kutter ut vennegjengen å.

AnonymBruker
Skrevet

Da mente jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kuttet ut en vennegjeng pga hun ene var skikkelig dramaqueen og var i tillegg populær. Da tenkte jeg heller at de liker sånne mennesker, og det gjør ikke jeg. Ihvertfall ikke når det går på bekostning av andre. 

Men det finnes jo også artige dramaqueens som lager humor av det eller er åpen om det, da har jeg ikke problemer med personen.

Anonymkode: 723a3...130

• Liker 2
Gjest O.G.
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

som slenger mye dritt og beskyldninger, hvordan takler dere de?

Blir dramaqueen tilbake. De trekker seg hurtig unna da.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en i vennegjengen også. Jeg snakker med de andre og hun er bare der og snakker med andre. Prøver ikke tenke så mye over hun, jeg koser meg med de jeg liker i vennegjengen.....

Hvis hun prøver å lage drama så trekker jeg meg unna, går på do og sitter en annen plass.

Men alle er forkjellig og det finnes drama qeens man ikke bare kan overse... Hvis det ikke er mulig å kose seg med vennegjengen pga henne, så er det faktisk å kutte ut å være med alle samtidig...

Det er ikke alle mennesker du kan forandre.... Eller som vil bli bedre... Kansje du kan ai det til drama qeen dere mellom at slik hun oppfører seg liker du ikke... Du må vise at du har grenser og at du ikke ønsker drama. Noen liker det, men da må de lage drama med andre som liker det...

Hvis hun er populær så er det Kansje smart å få ett godt forhold til henne. 

Anonymkode: 7f8c0...20d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

5 av 4 liker ikke personen.  Jeg tror nr 6 begynner å personen i annet lys enn for pga stygge stikk og oppførsel. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, O.G. skrev:

Blir dramaqueen tilbake. De trekker seg hurtig unna da.

Jeg er ikke 14 , og har lyst på drsmafritt liv, ikke lage mer bråk...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kuttet ut en vennegjeng pga hun ene var skikkelig dramaqueen og var i tillegg populær. Da tenkte jeg heller at de liker sånne mennesker, og det gjør ikke jeg. Ihvertfall ikke når det går på bekostning av andre. 

Men det finnes jo også artige dramaqueens som lager humor av det eller er åpen om det, da har jeg ikke problemer med personen.

Er ikke en slik drama Queen jeg snakker om.

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en i vennegjengen også. Jeg snakker med de andre og hun er bare der og snakker med andre. Prøver ikke tenke så mye over hun, jeg koser meg med de jeg liker i vennegjengen.....

Hvis hun prøver å lage drama så trekker jeg meg unna, går på do og sitter en annen plass.

Men alle er forkjellig og det finnes drama qeens man ikke bare kan overse... Hvis det ikke er mulig å kose seg med vennegjengen pga henne, så er det faktisk å kutte ut å være med alle samtidig...

Det er ikke alle mennesker du kan forandre.... Eller som vil bli bedre... Kansje du kan ai det til drama qeen dere mellom at slik hun oppfører seg liker du ikke... Du må vise at du har grenser og at du ikke ønsker drama. Noen liker det, men da må de lage drama med andre som liker det...

Hvis hun er populær så er det Kansje smart å få ett godt forhold til henne. 

Anonymkode: 7f8c0...20d

Har begynt å fortelle min versjon til de andre i gjengen.  Og skal fortsette å forsvare meg når det blir pratet dritt om meg.

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig med første del, når det gjelder enkelte mennesker

AnonymBruker
Skrevet

Er dere 15?

Kjenner ingen som oppfører seg slik... annet en de som er her på KG 😂

Anonymkode: 7493f...034

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er dere 15?

Kjenner ingen som oppfører seg slik... annet en de som er her på KG 😂

Anonymkode: 7493f...034

Lever du i en boks? 😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har vært venninne med en i nesten 20 år. Etter hennes siste runde er jeg tynnslitt.

Snakker jeg med andre begynner hun å synge høyt, setter på høy musikk, eller hun begynner å vise frem bilder.

Hun er oppmerksomhets syk, på bekostning av hvem som helst. Med et emormt bekreftelsesbehov.

Hun skal uansett være midtpunkt, å tråkker over lik på sin vei. Nå gidder jeg ikke mer. Er ferdig, å har planer om å fade henne ut. Hun har blitt enda mer sprø med årene. 

Endelig har det blitt tydelig for meg at hun er mest opptatt av seg selv og at jeg ikke fortjener å bli tråkka mer på.

Skulle ønske at jeg hadde tatt avstand for mange år siden.

No more drama queens! 

Anonymkode: 7d3e8...db2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært venninne med en i nesten 20 år. Etter hennes siste runde er jeg tynnslitt.

Snakker jeg med andre begynner hun å synge høyt, setter på høy musikk, eller hun begynner å vise frem bilder.

Hun er oppmerksomhets syk, på bekostning av hvem som helst. Med et emormt bekreftelsesbehov.

Hun skal uansett være midtpunkt, å tråkker over lik på sin vei. Nå gidder jeg ikke mer. Er ferdig, å har planer om å fade henne ut. Hun har blitt enda mer sprø med årene. 

Endelig har det blitt tydelig for meg at hun er mest opptatt av seg selv og at jeg ikke fortjener å bli tråkka mer på.

Skulle ønske at jeg hadde tatt avstand for mange år siden.

No more drama queens! 

Anonymkode: 7d3e8...db2

Høres ut som det er lurt av deg å kutte henne ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...