AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 Jeg savner noen gode venner, som er introverte, rolige, som bryr seg. Overalt hvor jeg snur meg, så er det ekstroverte, selvsikre folk som holder et sosialt tempo jeg ikke greier å henge med på. Ingen jeg får kontakt med. Hvor er dere andre som meg? Anonymkode: 9afea...907 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #3 Skrevet 8. mai 2019 Problemet med introverte er jo nettopp at du ikke legger merke til dem før det har gått ganske lang tid. I tillegg poster alle under AB på fora som dette så da er du i alle fall garantert å ikke få kontakt Anonymkode: 3dee6...543 2
Gjest Juks Skrevet 8. mai 2019 #6 Skrevet 8. mai 2019 (endret) Husk på at introverte har også en ekstrovert hjelpeside, en maske, som dem gjerne bruker i sosiale lag når dem må det. Så selv om du ser kun ekstroverte, så er mange av dem introvert (personlighetsteori til blant annet prof. Paul Moxnes) Endret 8. mai 2019 av Juks
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #8 Skrevet 8. mai 2019 Jeg er her, men du møter meg sjeldent ute blant folk... Eller, du merker ikke at jeg er introverte. Men blir du kjent med meg, så merker du at det er dager der jeg ikke gir lyd fra meg, eller at jeg ikke syns det er dumt å ha en dag der jeg bare er hjemme og ikke gjør noe. Jeg er rolig og jeg bryr meg om vennene mine. Samtidig er jeg jo sosial med de og utadvendt med de. Anonymkode: a61b0...66c 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #10 Skrevet 8. mai 2019 Men hvordan skal jeg få meg nye venner da🙄 Anonymkode: 9afea...907
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #11 Skrevet 8. mai 2019 Vi er vel hjemme stort sett 😅 Anonymkode: 95823...11b
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #12 Skrevet 8. mai 2019 Mange av oss sitter her! De ekstroverte er vel ute og finner på noe 😄 Anonymkode: 2448d...9e8 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #13 Skrevet 8. mai 2019 hva med å flørte, så blir tonen annerledes. Å dømme er farlig fora. Anonymkode: fdeab...572
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #14 Skrevet 8. mai 2019 Hvordan fant dere venner som introverte? Anonymkode: ad1cf...68a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #15 Skrevet 8. mai 2019 Her er jeg! Jeg er introvert! Vi er overalt. I alle slags jobber og med alle slags interesser, Kanskje du kan finne deg en hobby, melde deg inn i en interesseklubb elever forening? Mange introverte liker å dyrke hobbyene sine. Det er det nok stor sjanse for å møte noen. Anonymkode: f4a99...913 2
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 8. mai 2019 #16 Skrevet 8. mai 2019 Jeg er introvert. Bryr meg om mennesker, men trives også godt i mitt eget selskap. Jeg virker rolig, sier ikke alltid så mye, er ganske stille. ☺️
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #17 Skrevet 8. mai 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg savner noen gode venner, som er introverte, rolige, som bryr seg. Overalt hvor jeg snur meg, så er det ekstroverte, selvsikre folk som holder et sosialt tempo jeg ikke greier å henge med på. Ingen jeg får kontakt med. Hvor er dere andre som meg? Anonymkode: 9afea...907 Jeg og flere andre introverte jeg kjenner driver skuespill. På jobb virker jeg utadvendt fordi jeg tvinger meg. Helt utslitt når jeg kommer hjem. Folk du tror er ekstroverte kan være utrolig introverte. En venninne er utrolig introvert men det er ingen som hadde gjettet det når de ser henne på jobb i butikken hun jobber i. Hun trenger gjerne hele helgen for seg selv helt alene. Vi er mange, men vi er her 😉 Anonymkode: 84690...88f 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #18 Skrevet 8. mai 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan skal jeg få meg nye venner da🙄 Anonymkode: 9afea...907 Kan det hjelpe å melde seg på noe? (vet det kan bli en utfordring ) Noe trening du liker? De treningsarenaene jeg har erfart trekker mange introverte er yoga, kampsport, klatring. Det har noe med at i de treningsformene går man inn i seg selv og "konkurrerer" med seg selv. Selv om man må være to for å klatre snakker man ikke sammen noe særlig, man er fullt fokusert på klatringen. Hvor bor du? Anonymkode: 84690...88f 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #19 Skrevet 8. mai 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og flere andre introverte jeg kjenner driver skuespill. På jobb virker jeg utadvendt fordi jeg tvinger meg. Helt utslitt når jeg kommer hjem. Folk du tror er ekstroverte kan være utrolig introverte. En venninne er utrolig introvert men det er ingen som hadde gjettet det når de ser henne på jobb i butikken hun jobber i. Hun trenger gjerne hele helgen for seg selv helt alene. Vi er mange, men vi er her 😉 Anonymkode: 84690...88f Hva er forskjellen på introvert og utrolig introvert? Anonymkode: 5df40...109
Gjest Juks Skrevet 8. mai 2019 #20 Skrevet 8. mai 2019 20 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Jeg er introvert. Bryr meg om mennesker, men trives også godt i mitt eget selskap. Jeg virker rolig, sier ikke alltid så mye, er ganske stille. ☺️ Du glemte å skrive at du også er snill, godhjertet og reflektert. For det er du også, ut i fra hva jeg har lest fra deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå