Svevende Skrevet 24. april 2005 #1 Skrevet 24. april 2005 ei jente på 25 ennå ikke har lært å sminke seg?
Gjest Bellatrix Skrevet 24. april 2005 #2 Skrevet 24. april 2005 Ja, det er unormalt. Men det er ikke noe galt i å være unormal.
Gjest Gulltopp Skrevet 24. april 2005 #3 Skrevet 24. april 2005 Tja, det er jo ganske sært, men jeg ville ikke si unormalt.
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2005 #4 Skrevet 24. april 2005 Nei, det synes jeg ikke er unormalt. Alle jenter er ikke født med sminkekosten i hånda,.....
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2005 #5 Skrevet 24. april 2005 ei jente på 25 ennå ikke har lært å sminke seg? Sikter du til deg selv, eller noen andre?
tommeline Skrevet 24. april 2005 #6 Skrevet 24. april 2005 Unormalt eller ikke... lærte vel ikke å sminke meg før jeg var 22-23 år... og er vel ikke det man kan kalle utlært :oops: . Jaja, fornøyd med meg selv for det
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2005 #7 Skrevet 24. april 2005 Hva er egentlig å kunne sminke seg da?
birgitte242 Skrevet 24. april 2005 #8 Skrevet 24. april 2005 Nei jeg vil ikke si at det er unormalt. Det er kanskje litt uvanlig, men noen jenter har ikke interesse for sminke og da er det jo ike rart.
Svevende Skrevet 24. april 2005 Forfatter #9 Skrevet 24. april 2005 Sikter du til deg selv, eller noen andre? meg selv
Svevende Skrevet 24. april 2005 Forfatter #10 Skrevet 24. april 2005 det er sånn att jeg ikke får til......det ser bare rart ut, og ja jeg har vistnok farger som passer meg... hvis jeg kan stole på hun i parfymeriet som plukka ut til meg da har lest noen utgaver av det nye hud og hår men jeg fåkke til! det blir bare rart. føler meg så teit. av og til så har parfymeriene og body shop sånne tilbud om å sminke deg gratis og da slår jeg til hver gang!
Gjest Violetta Skrevet 24. april 2005 #11 Skrevet 24. april 2005 Jeg heller føler vel ikke at jeg har så god peiling på det med sminke, bruker veldig lite til hverdags. Kunne godt tenke meg en nettside med tips om ditt og datt jeg da.
Heidipia:) Skrevet 24. april 2005 #12 Skrevet 24. april 2005 Kommer an på hva du mener med å ikke kunne sminke seg? ikke ha på seg sminke i det hele tatt eller?
Gjest Aurélie Skrevet 24. april 2005 #13 Skrevet 24. april 2005 Synes slettes ikke at det er rart. Hvorfor skulle en jente i 20-åra nødvendigvis sminke seg i det hele tatt? De fleste venninnene mine sminker seg ikke særlig mye, det går mest i et lag mascara, litt rouge og lipgloss. Og det tror jeg at alle kan klare. Fargevalg, mht. f.eks. øyenskygge, er ikke det helt store temaet. Men greit å vite hva man kler/ikke kler, ved de anledningene man skal style seg litt ekstra. Jeg tror at det aller meste av sminke vil virke uvant/rart dersom du aldri har sminket deg tidligere, på samme måte som at de jentene som sminker seg mye til daglig over lengre perioder, kanskje ender opp med å overdrive til slutt. Er det ikke et eget blad som heter Make-Up? Tror du vil finne en del tips der.
Mrs. K Skrevet 24. april 2005 #14 Skrevet 24. april 2005 Nei, det er ikke unormalt. Jeg er 42 og jeg har heller ikke lært å sminke meg. Hilsen Trille
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2005 #15 Skrevet 24. april 2005 ei jente på 25 ennå ikke har lært å sminke seg? Overhodet ikke. Er og 25 år og jeg kan heller ikke sminke meg. Hadde aldri noen interesse for slikt i ungdommen. Er vel først de siste mnd jeg har begynt å interessere meg for slikt.
Maetzii Skrevet 25. april 2005 #16 Skrevet 25. april 2005 Vel, det er stor forskjell på å sminke seg og å sminke seg også.. Jeg er 22 og forlater knapt huset uten sminke på meg. Joda. Men hos meg vil "sminke" gjerne si tykke grønne striper på kinnene eller noe i den retning. Lipliner, brunkrem, dekkstift, rouge, øyebrynsblyanter og sånne "proffe" ting derimot får jeg overhodet ikke til og bruker aldri. Liker fargerike striper på kinnene jeg.. men tror ingen noensinne vil finne på å si at jeg er flink til å sminke meg.
Gjest Catwoman Skrevet 25. april 2005 #17 Skrevet 25. april 2005 Nei, jeg syns ikke det er rart. Jeg kan vel heller ikke si at jeg kan sminke meg, jeg bruker sjelden noe sminke, så jeg har ikke helt interessen for å lære meg. Jeg kan legge helt enkel øyenskygge, mascara og eyeliner (eller er det kajal det heter kanskje?) og foundation. Men legge sminke sånn at det fremhever det pene, og flere nyanser øyenskygge og rouge og sånne kompliserte ting... det kan jeg ikke.
Luise Skrevet 25. april 2005 #18 Skrevet 25. april 2005 Absolut ikke. jeg startet gott nog da jeg var 11, men har seden lært det rett for ett par år seden. (er 53)
Gjest Cerise Skrevet 25. april 2005 #19 Skrevet 25. april 2005 Syns ikke det er rart nei, kommer jo an på interesser og sånn. men om du vil lære, så har f.eks body shop og parfymerier "sminkekurs". Du kan bestille time, også viser de deg hvilke farger du kler, hvordan du legger sminken osv. Da lærer du hvertfall basicen
Gjest Hel Skrevet 25. april 2005 #20 Skrevet 25. april 2005 Jeg kan heller ikke sminke meg og jeg er snart 20. Fikk en venninne (som er ganske flink tror jeg) til å sminke meg en gang men det så bare rart ut. Har lyst til å 'lære' da for jeg ser så grå og kjedelig ut men vet ikke hvordan jeg skal begynne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå