MortenMinstelønn Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 (endret) .. noensinne vært i Italia? Det er en egen greie de driver med på Peppes. Det kan være de har noe på gang. Og det kan være at mange liker det. Men det har ingenting med pizza å gjøre. Var der i dag pga jobblunsj. For et jævla makkverk. Italiensk pizza er luftig og med smak av oliven, god ost, ekstremt god ost og en tynn bunn slik at man kan virkelig kjenne alle smakene. Peppes er en brent tjukk deig. Hva mener dere? Endret 8. mai 2019 av MortenMinstelønn 1
MortenMinstelønn Skrevet 8. mai 2019 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2019 14 minutter siden, The Kitten skrev: Ja, jeg har vært i Italia. Flere ganger. Så flott, da!
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #4 Skrevet 8. mai 2019 Peppes pizza er jo amerikansk pizza, ikke italiensk.. Anonymkode: fdaa0...ce9 29
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #5 Skrevet 8. mai 2019 Peppes er greit nok, men det har ingenting med italiensk pizza å gjøre. Jeg boikotter forøvrig Peppes (siden de kjører som svin på gangvei her jeg bor) og kjøper heller pizzaen min på en lokal italiensk restaurant (drevet av ekte italienere! ) Anonymkode: 298cb...e48 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #6 Skrevet 8. mai 2019 22 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: .. noensinne vært i Italia? Det er en egen greie de driver med på Peppes. Det kan være de har noe på gang. Og det kan være at mange liker det. Men det har ingenting med pizza å gjøre. Var der i dag pga jobblunsj. For et jævla makkverk. Italiensk pizza er luftig og med smak av oliven, god ost, ekstremt god ost og en tynn bunn slik at man kan virkelig kjenne alle smakene. Peppes er en brent tjukk deig. Hva mener dere? Hva har amerikansk pizza med italia å gjøre? Anonymkode: 4c996...a11 16
MortenMinstelønn Skrevet 8. mai 2019 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva har amerikansk pizza med italia å gjøre? Da er jo svaret enkelt. La amerikanerne holde på med burgere. Pizza kan de ikke. 2
Portvinpiken Skrevet 8. mai 2019 #8 Skrevet 8. mai 2019 Akkurat nå, MortenMinstelønn skrev: Da er jo svaret enkelt. La amerikanerne holde på med burgere. Pizza kan de ikke. Eller.... du kan bare droppe å gå på Peppes? Det vil vel være det enkleste :-) 16
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #9 Skrevet 8. mai 2019 Jeg elsker Peppes/amerikansk pizza, og misliker italiensk pizza med tynn bunn og altfor sterke smaker. Anonymkode: c2e45...e21 2
MortenMinstelønn Skrevet 8. mai 2019 Forfatter #10 Skrevet 8. mai 2019 1 minutt siden, Portvinpiken skrev: Eller.... du kan bare droppe å gå på Peppes? Det vil vel være det enkleste 🙂 Det vil jeg nok:) Ville bare fortelle andre om hva jeg mente om maten. (Jeg beklager til evt som jobber der. Ikke deres feil.) Men et godt eksempel på at USA ikke alltid har rett;)
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #11 Skrevet 8. mai 2019 Peppes er Peppes. Maten er ikke veldig god, men de har nå klart å en slags tradisjon, akkurat som Grandiosa. Har sin sjarm, begge deler. Italienere bestemmer ikke over hva en pizza skal være. Det kan være nesten hva som helst. Anonymkode: 5e48c...9de 2
SoWhat? Skrevet 8. mai 2019 #12 Skrevet 8. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker Peppes/amerikansk pizza, og misliker italiensk pizza med tynn bunn og altfor sterke smaker. Anonymkode: c2e45...e21 Sterke smaker?? Hvilke? Det er ikke noe sterkt på Italiensk pizza? 1
Portvinpiken Skrevet 8. mai 2019 #13 Skrevet 8. mai 2019 Akkurat nå, MortenMinstelønn skrev: Det vil jeg nok:) Ville bare fortelle andre om hva jeg mente om maten. (Jeg beklager til evt som jobber der. Ikke deres feil.) Men et godt eksempel på at USA ikke alltid har rett;) Ok. Men det er kanskje ikke så interessant hva andre mener om en pizza egentlig. Men bor du i Oslo har du jo mulighet til faktisk få ordentlig italiensk pizza. Noe som ikke var mulig da jeg var ung 😉 2
SoWhat? Skrevet 8. mai 2019 #14 Skrevet 8. mai 2019 Jeg har spist på Peppes en gang. Var god den pizzaen jeg spiste. Men det er ikke mange som lager ordentlig italiensk pizza. Syns jo den er best, men pizza er godt med tykk bunn også 🙂
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #15 Skrevet 8. mai 2019 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Sterke smaker?? Hvilke? Det er ikke noe sterkt på Italiensk pizza? Lurte jeg på også.. Anonymkode: d175a...c88 1
MortenMinstelønn Skrevet 8. mai 2019 Forfatter #16 Skrevet 8. mai 2019 Uff, jeg er litt sånn som angrer meg. Nå våkner jeg sikkert klokken tre og har dårlig samvittighet for alle som er involvert i Peppes.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #17 Skrevet 8. mai 2019 36 minutter siden, MortenMinstelønn said: .. noensinne vært i Italia? Det er en egen greie de driver med på Peppes. Det kan være de har noe på gang. Og det kan være at mange liker det. Men det har ingenting med pizza å gjøre. Var der i dag pga jobblunsj. For et jævla makkverk. Italiensk pizza er luftig og med smak av oliven, god ost, ekstremt god ost og en tynn bunn slik at man kan virkelig kjenne alle smakene. Peppes er en brent tjukk deig. Hva mener dere? Jeg var i Italia på 90-tallet, og de hadde den typen pizza ja, men også pannepizza på alle gatehjørner med tykk bunn og med alt mulig på, ikke noe man nødvendigvis assosierer med Italiensk pizza. Bortsett fra at alt er bedre rundt Middelhavet enn i Norge da Anonymkode: ba6bf...cef
MortenMinstelønn Skrevet 8. mai 2019 Forfatter #18 Skrevet 8. mai 2019 3 minutter siden, SoWhat? skrev: Jeg har spist på Peppes en gang. Var god den pizzaen jeg spiste. Men det er ikke mange som lager ordentlig italiensk pizza. Syns jo den er best, men pizza er godt med tykk bunn også 🙂 Hjemmelaget kan den være topp! Men ikke i en buffet " eat all u want" type. Mulig jeg var uheldig. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #19 Skrevet 8. mai 2019 Peppes er grei den, heavy heaven er favoritten. Tykk bunn er digg en gang i blant. Selv lages det kun tynn bunn med tipo oo mel her i huset, på pizzastein. Hjemmelaget saus, og mozerella ost med forskjellige garnityr. Anonymkode: d175a...c88 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #20 Skrevet 8. mai 2019 9 minutter siden, SoWhat? said: Sterke smaker?? Hvilke? Det er ikke noe sterkt på Italiensk pizza? Vedkommende mente sikkert "smaker", det er jo ikke noen smaker på det man får her egentlig, i forhold til der nede. Anonymkode: ba6bf...cef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå