AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 At dere ikke klarte å tilfredsstille henne? At hun er kjedelig i senga? At det går an å nyte sex uten orgasme? Og dere som "aldri" gar opplevd at kvinnen ikke får orgasme, skjønner dere ikke at mange gar faket? Anonymkode: 6f763...04d 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #2 Skrevet 8. mai 2019 Kjæresten min synes det er litt synd, og følte han ikke klarte å tilfredsstille meg. Jeg tror mange menn lar det gå litt utover selvfølelsen sin, men jeg har forklart han at jeg sliter med å komme, og at sex er godt selv om jeg ikke klarer å få vaginal orgasme. Anonymkode: 7daf4...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #3 Skrevet 8. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min synes det er litt synd, og følte han ikke klarte å tilfredsstille meg. Jeg tror mange menn lar det gå litt utover selvfølelsen sin, men jeg har forklart han at jeg sliter med å komme, og at sex er godt selv om jeg ikke klarer å få vaginal orgasme. Anonymkode: 7daf4...6fc Å få orgasme er ikke synonymt med å få vaginalorgasme. Klitoris er der for en grunn. De fleste kvinner er avhengig av klitorisstimulering for å komme. Det er ikke det samne som å "slite med å komme". Hvorfor ikke hjelpe til med en hånd på klitoris om det er det som skal til? Anonymkode: 6f763...04d 11
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #4 Skrevet 8. mai 2019 Så lenge jeg kommer, bryr jeg meg ikke Anonymkode: 5e59b...773 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #5 Skrevet 8. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så lenge jeg kommer, bryr jeg meg ikke Anonymkode: 5e59b...773 Tøffing du da Anonymkode: 4ea91...469 14
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #6 Skrevet 8. mai 2019 Ærlig: samma for meg, jeg er nå 36, jeg kan ikke ta 100% ansvar for at dama skal komme, gjør jeg det jeg tror funker, uten ønskelig effekt, så får det være opp til henne å fortelle hva jeg bør gjøre annerledes! Anonymkode: 93b2c...fcc 7
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #7 Skrevet 8. mai 2019 Har aldri komt av at en mann har prøvd. Kommer ved hjelp av vibrator. Tror mannen har skjønt at det ikke handler om han og at sexen vår er dritdigg selv om han ikke får meg til å komme. Anonymkode: 1261a...779 2
Gjest Anonym Bruker Skrevet 8. mai 2019 #8 Skrevet 8. mai 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: At dere ikke klarte å tilfredsstille henne? At hun er kjedelig i senga? At det går an å nyte sex uten orgasme? Og dere som "aldri" gar opplevd at kvinnen ikke får orgasme, skjønner dere ikke at mange gar faket? Anonymkode: 6f763...04d At dama får orgasme under sexen gjir en ekstra tilfredstillelse, men forventer at hun er delaktig og ikkje bare forholder seg passiv.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #9 Skrevet 8. mai 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ærlig: samma for meg, jeg er nå 36, jeg kan ikke ta 100% ansvar for at dama skal komme, gjør jeg det jeg tror funker, uten ønskelig effekt, så får det være opp til henne å fortelle hva jeg bør gjøre annerledes! Anonymkode: 93b2c...fcc Kan jeg spørre hva du gjør? Anonymkode: 0d772...183
jabx Skrevet 8. mai 2019 #10 Skrevet 8. mai 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: At dere ikke klarte å tilfredsstille henne? At hun er kjedelig i senga? At det går an å nyte sex uten orgasme? Og dere som "aldri" gar opplevd at kvinnen ikke får orgasme, skjønner dere ikke at mange gar faket? Anonymkode: 6f763...04d Jeg tenker at her må det øves mer! Øvelse gjør mester. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #11 Skrevet 8. mai 2019 Min samboer kommer ikke av penetrasjon alene, selv om det er farlig nære noen ganger. One day...i mellomtiden kjører vi kombinasjonen penetrasjon og klitorisvibrator som funker supert og vi kommer som oftest samtidig. Jeg bruker MYE tid på å varme henne opp med tunge og/eller fingre og da trenger vi vibratoren bare for å få henne over den siste kanten. Jeg syntes i begynnelsen av vårt forhold at det var litt kjipt å ikke kunne få henne til orgasme på "tradisjonell måte" og var bekymret for at det var meg det var noe galt med. Men googlet meg til at dette var ganske normalt og vi har hele tiden hatt en kjempefin dialog om sex så det ble aldri et stort issue. Vi har verdens beste sex og er nysgjerrige og åpne begge to. Det var mine 2 cent... Anonymkode: 0abc1...bfa 9
Skiftenøkkel Skrevet 9. mai 2019 #12 Skrevet 9. mai 2019 verre med null respons under "akten". var ute for det med en elskerinne. ikke en lyd eller noe kroppsspråk som ga meg noen form for hint om hvordan hun opplevde det. ellers var hun en fantastisk person da, synd det ikke matchet. 2
FactsOverFeelings Skrevet 9. mai 2019 #13 Skrevet 9. mai 2019 Tok det veldig tungt når jeg var yngre, men så fant man jo ut at kvinner flest ikke bare trenger lenger tid og oppvarming, men også stimulering av klitoris for å oppnå orgasme. Det er et helvetes arbeid til tider Men så har jeg jo innsett senere at mesteparten av problemene ligger i hodet hennes, og det kan jeg ikke alltid gjøre noe med, annet enn å prøve å gi så mye trygghetsfølelse som mulig. Men det krever litt (mest) egeninnsats fra kvinnen å oppnå orgasme. Selvsikre kvinner kommer lettest, vet ikke om det er forsket på dette, men det er i alle fall min erfaring. 1
SM30 Skrevet 9. mai 2019 #14 Skrevet 9. mai 2019 Jeg tenker at hun får det neste gang. Får hun det ikke ved sexen går jeg ned på henne neste gang. Jeg er for 50/50 fordeling av orgasmer, men så er jeg en kar som ikke alltid kommer 1
Resignert Skrevet 9. mai 2019 #15 Skrevet 9. mai 2019 Hvis hun ikke får orgasme etter noen ganger, begynner jeg å tvile på egne ferdigheter, og om hun egentlig har lyst på sex. Altså om det er noe hun gjør pga. andre fordeler med evt. forhold. Og selvsagt opplever jeg sexen som heller tam og kjedelig for begge, og liker egentlig ikke å komme selv heller, når dama ikke gjør det. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #16 Skrevet 9. mai 2019 Herregud. Helt absurd at menn fremdeles, i 2019, tror at orgasmen er målet med sexen og at noe feiler under akten når dama ikke kommer. Orgasme er bonus, sex er godt uansett, det bør ikke være så vanskelig å forstå. Anonymkode: 8d961...d1b 5
Resignert Skrevet 9. mai 2019 #17 Skrevet 9. mai 2019 36 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud. Helt absurd at menn fremdeles, i 2019, tror at orgasmen er målet med sexen og at noe feiler under akten når dama ikke kommer. Orgasme er bonus, sex er godt uansett, det bør ikke være så vanskelig å forstå. Anonymkode: 8d961...d1b Virkelig? Syns du burde prøve å ha sex noen hundre ganger med en mann som aldri kommer, uansett hva du gjør. Eller enda bedre, ha sex med flere forskjellige menn, og ingen av dem kommer. Tipper du vil synes det er helt fantastisk, og føler deg som en sexdronning. 7
Mann1979 Skrevet 9. mai 2019 #18 Skrevet 9. mai 2019 22 hours ago, AnonymBruker said: At dere ikke klarte å tilfredsstille henne? At hun er kjedelig i senga? At det går an å nyte sex uten orgasme? Og dere som "aldri" gar opplevd at kvinnen ikke får orgasme, skjønner dere ikke at mange gar faket? Anonymkode: 6f763...04d Det har aldri vært et problem i forhold, da bruker vi den tiden det tar, sex skal være godt for begge. På ONS har jeg aldri brydd meg om dama fikk orgasme.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #19 Skrevet 9. mai 2019 Hvis jeg ikke kommer er det som regel fordi han har kommet for raskt. Er jeg kåt nok til å ha sex, så er jeg som regel kåt nok til å få orgasme, selv om det noen ganger tar litt lenger tid. Hvis jeg ikke kommer blir han litt "å nei", men jeg tror ikke han går og sørger over det. Vi tar det bare igjen neste gang. Tror det er mer av et problem i forhold der sexen generelt er sporadisk eller ikke bra. Anonymkode: 98e2b...6c9 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #20 Skrevet 9. mai 2019 26 minutter siden, Resignert skrev: Virkelig? Syns du burde prøve å ha sex noen hundre ganger med en mann som aldri kommer, uansett hva du gjør. Eller enda bedre, ha sex med flere forskjellige menn, og ingen av dem kommer. Tipper du vil synes det er helt fantastisk, og føler deg som en sexdronning. Seriøst. Sykt dårlig sammenlikning. Menn og damer er forskjellige. Det burde de fleste ha fått med seg. Anonymkode: 8d961...d1b 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå