Gjest Gulltopp Skrevet 24. april 2005 #1 Skrevet 24. april 2005 Etter å ha vært plaget med sorte prikker på nesen i ni år, og prøvd diverse produkter (rens, tonic, maske, peeling, pluss strips fra apoteket, naturmedisin (tabletter), en eller annen smørje fra legen, og behandlinger hos hudpleier), uten at noen ting har hjulpet det aller minste (utrolig, men sant), lurer jeg på; er det overhodet noe igjen å prøve? Disse merkene (ja, jeg har brukt dem over tid, så det er ikke det at jeg ikke har gitt dem en ordentlig sjanse) har jeg prøvd: Dermalogica MD Formulations Kanebo Elizabeth Arden Estée Lauder Clinique Clarins Décleor Avene Biotherm Dior Helena Rubinstein :desperat og søkklei:
Gjest Gulltopp Skrevet 24. april 2005 #2 Skrevet 24. april 2005 Glemte å skrive at jeg har prøvd Lancôme også.
Englepus Skrevet 24. april 2005 #3 Skrevet 24. april 2005 Denne oppskriften fant jeg i et blad der en hudpleier svarte på spørsmål. Har ikke fått prøvd den selv enda. Rens 2 ganger daglig med AHA- eller salisylsyre, eller en oljebasert rens. Fuktighetskrem etterpå. 2-3 ganger hver bruker du 10% salisylsyre som en maske før du peeler. Klem ut hudormene etterpå, kun de åpne! Fortsett med en dyptrensende maske. Avslutt alltid med fuktighetskrem.
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2005 #4 Skrevet 24. april 2005 Knus salisyl tabletter og tilsett pittelitt vann og peel huden med det.
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #5 Skrevet 25. april 2005 mitt beste tips: hvis du har litt fet hud kan du først bruke blue corn ansiktsmaske fra body shop....før det bør du ta dampbad,slik at porene åpner seg godt....så dusjer du den av i dusjen, tar nok et dampbad,eller en varm klut over nesen...i utgangspunktet har allerede en del hudormer "løftet" seg over hudoverflaten,men et ekstra dampbad er best...så påfører du tea tree pore mask fra body shop og lar den tørke helt! den skal ikke være fuktig i det hele tatt når du da river den av,og med følger hudormene!!! vel og merke er det slik hos de fleste at disse produseres i huden hele tiden,slik at dette vil bare hjelpe ca 1 uke før noen ighjen begynner titte frem! men du verden så mye bedre det blir synes jeg klem fra en med hudormer,men få og små,og sjelden!!!
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #6 Skrevet 25. april 2005 Min erfaring er at disse lim på og riv av maskene bare er effektive med en gang, men gjør problemet verre over tid.
Theo Skrevet 25. april 2005 #7 Skrevet 25. april 2005 Du kan jo prøve Dr. Hauschka? Hudprodukter med en litt annen filosofi enn andre, søk på nett for informasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå