AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 Ville dere tatt det seriøst hvis dere ble truet på livet av et menneske når dere vet at vedkommende har en litt belastet fortid? Jeg selv er usikker på hvordan jeg skal reagere. Skal jeg ta det seriøst eller bare ta det som et sinneutbrudd? Anonymkode: 78b2e...b58
Apekatten Skrevet 8. mai 2019 #2 Skrevet 8. mai 2019 I hvilken sammenheng? Har du gjort noe mot vedkommende? Og hva ble sagt?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #3 Skrevet 8. mai 2019 Akkurat nå, Apekatten skrev: I hvilken sammenheng? Har du gjort noe mot vedkommende? Og hva ble sagt? Vi diskuterte noe angående et leieforhold og personen ble kjempe sint. Det virket som hun var sur fra da hun kom inn døren for forholdet går mot slutten. Nei har bare vært grei og snill mot henne. Vet at hun er agressiv men har ikke vært det mot meg fordi hun er ganske kalkulert. Hun sa at hun rett og slett kjente folk som fint kunne komme å «ta meg». Hadde dette kommet fra en jeg visste var ganske stabil ville jeg tenkt ja ja... men når det gjelder henne er det ikke så enkelt. Anonymkode: 78b2e...b58
Apekatten Skrevet 8. mai 2019 #4 Skrevet 8. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi diskuterte noe angående et leieforhold og personen ble kjempe sint. Det virket som hun var sur fra da hun kom inn døren for forholdet går mot slutten. Nei har bare vært grei og snill mot henne. Vet at hun er agressiv men har ikke vært det mot meg fordi hun er ganske kalkulert. Hun sa at hun rett og slett kjente folk som fint kunne komme å «ta meg». Hadde dette kommet fra en jeg visste var ganske stabil ville jeg tenkt ja ja... men når det gjelder henne er det ikke så enkelt. Anonymkode: 78b2e...b58 Forholdet går mot slutten? Er dere kjærester? Hvis hun sliter med sinneutbrudd og en belastet fortid, og kanskje ikke er helt stabil, så ville jeg tatt det med en klype salt. Mange sier ting de ikke mener når de er sinte, og hvis du bare har vært snill med henne har hun ingen grunn til å gjøre deg noe vondt. Har du prøvd å snakket med henne i ettertid?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #5 Skrevet 8. mai 2019 2 minutter siden, Apekatten skrev: Forholdet går mot slutten? Er dere kjærester? Hvis hun sliter med sinneutbrudd og en belastet fortid, og kanskje ikke er helt stabil, så ville jeg tatt det med en klype salt. Mange sier ting de ikke mener når de er sinte, og hvis du bare har vært snill med henne har hun ingen grunn til å gjøre deg noe vondt. Har du prøvd å snakket med henne i ettertid? Nei vi er ikke det. Skrev at det er et leieforhold. Jeg tenker det samme som deg at man kan si ting i sinne men siden jeg vet at hun har en fortid som ikke er så bra så reagerer jeg annerledes og oppfatter dette som truende. Har pratet sammen en gang i ettertid men da var det en isfront og bare høflighetsfraser. Anonymkode: 78b2e...b58
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #6 Skrevet 8. mai 2019 Vil ikke ha noe med en sånn person å gjøre. Anonymkode: 78b2e...b58
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #7 Skrevet 8. mai 2019 Man vet aldri. Stort sett er det bare tomme trusler. Min ex sin ex skulle skyte meg fordi jeg ga henne frekt svar på et spørsmål, men var ganske sikker på at det var tom trussel. Selv om jeg visste hun ruset seg av og til. Men vet også om en som kalte en annen en pyse og det resulterte i at noen kom og banket han helseløs. Man kan rett og slett aldri vite. Anonymkode: c09d9...3e5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #8 Skrevet 8. mai 2019 Jeg ville tatt enhver trussel om drap seriøst! Hva har du og tape? Anonymkode: 10463...465
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #9 Skrevet 8. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man vet aldri. Stort sett er det bare tomme trusler. Min ex sin ex skulle skyte meg fordi jeg ga henne frekt svar på et spørsmål, men var ganske sikker på at det var tom trussel. Selv om jeg visste hun ruset seg av og til. Men vet også om en som kalte en annen en pyse og det resulterte i at noen kom og banket han helseløs. Man kan rett og slett aldri vite. Anonymkode: c09d9...3e5 Oki. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ville tatt enhver trussel om drap seriøst! Hva har du og tape? Anonymkode: 10463...465 Det tenker jeg og. Syns ikke noen skal få lov å gjøre meg urolig. Er ikke vant til å bli behandlet sånn. Anonymkode: 78b2e...b58
Apekatten Skrevet 8. mai 2019 #10 Skrevet 8. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei vi er ikke det. Skrev at det er et leieforhold. Jeg tenker det samme som deg at man kan si ting i sinne men siden jeg vet at hun har en fortid som ikke er så bra så reagerer jeg annerledes og oppfatter dette som truende. Har pratet sammen en gang i ettertid men da var det en isfront og bare høflighetsfraser. Anonymkode: 78b2e...b58 Jeg tror nok det er best å bare avslutte leieforholdet og komme seg bort, selv om det kan være bare tomme trusler, men man vet jo aldri. Vær forsiktig.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #11 Skrevet 8. mai 2019 Vær sympatisk nok til at hun ikke kan ta deg på noe, men samtidig ikke fir på de krav du har. Det skal sikkert ikke mye til før hun finner på noe dumt så greit å ha din sti ren og skape minst mulig provokasjon. Kvitt deg med leieboeren, men vær sympatisk så blir du fortere glemt. Anonymkode: c09d9...3e5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #12 Skrevet 8. mai 2019 10 minutter siden, Apekatten skrev: Jeg tror nok det er best å bare avslutte leieforholdet og komme seg bort, selv om det kan være bare tomme trusler, men man vet jo aldri. Vær forsiktig. 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vær sympatisk nok til at hun ikke kan ta deg på noe, men samtidig ikke fir på de krav du har. Det skal sikkert ikke mye til før hun finner på noe dumt så greit å ha din sti ren og skape minst mulig provokasjon. Kvitt deg med leieboeren, men vær sympatisk så blir du fortere glemt. Anonymkode: c09d9...3e5 Tusen takk for godt råd. Anonymkode: 78b2e...b58
Thyra Skrevet 8. mai 2019 #13 Skrevet 8. mai 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville tatt enhver trussel om drap seriøst! Hva har du og tape? Anonymkode: 10463...465 I de fleste tilfeller er slikt bare tomme trusler, men man kan aldri vite. Dessverre er det ofte slik at å anmelde noen bare gjør dem farligere. Politiet kan ikke gjøre stort. De kan ikke sperre inn noen på ubestemt tid for noe de muligens kan komme til å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå