AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #41 Skrevet 8. mai 2019 Hvorfor snakker dere om sexy ? Passer ikke i denne tråden på noen måte. Anonymkode: cf600...e88 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #42 Skrevet 8. mai 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klart det! Bikini er det like sexy på en gutt som en jente!! Dere er er rasistiske ig homofobe syns jeg, det er en ny tid nå folkens. Anonymkode: 4124e...d36 Det er forskjell på at noen er/blir homofil og foreldre som legger opp til at det er slik det skal være. Vi lærer jo barna våres samfunnets normer, sosialt samspill og hvordan den verden vi bor i er. Hadde mine foreldre oppmuntret til homofili så hadde jeg også sikkert vært det. Det er forskjell på å oppmuntre til, vie oppmerksomhet til, forherlige og legge opp til noe og det å akseptere noens legning. Vi legger føringer for hva som er normalen og viser noen en oppriktig interesse for å avvike dette over tid så godtar vi at dette er et gjennomtenkt valg. Selv barn vil bruke litt tid på å gruble over det med legning og atypiske kjønnsroller. Tror det kan bli fryktelig dumt/tøft for den som straks får aksept og oppmerksomhet for sine valg om å være som det motsatte kjønn og homofil om vedkommende finner ut at det ikke er helt hans greie allikevel. Anonymkode: 7a375...718
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #43 Skrevet 8. mai 2019 16 minutter siden, abc123detvardet skrev: Dette gjelder ofte voksne også dessverre. Feks folk i denne tråden.. Anonymkode: 7a375...718
abc123detvardet Skrevet 8. mai 2019 #44 Skrevet 8. mai 2019 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om man ikke skjønner at bikini er like sexy på en guttunge som en jentunge er man homofob jo. Hva har det med homofili å gjøre? Og nei, ikke alle ting er like "sexy" på de forskjellige kjønn. Endret 8. mai 2019 av abc123detvardet
Mann1979 Skrevet 8. mai 2019 #45 Skrevet 8. mai 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Vist din sønn, ville ha bikini, hadde han fått det? Anonymkode: cf600...e88 Nei. Våre barn får ikke alt de vil. De får det de trenger og ingen gutter trenger bikini. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #46 Skrevet 8. mai 2019 Nei. Bruker han det. Så vil det skape en del problemer for han. Han vil bli mobbet for det og venner ville kanskje forlatt han. Det er min jobb å verne han mot dette som han ikke greier å styre selv. Anonymkode: 86b00...786 1
Villa2000 Skrevet 8. mai 2019 #47 Skrevet 8. mai 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Vist din sønn, ville ha bikini, hadde han fått det? Anonymkode: cf600...e88 Nei. Hadde før kjøpt ham et flamingokostyme dersom han ønsket å få andre til å le... 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #48 Skrevet 8. mai 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst ? Hva om dette var noe sønnen din ville da ? Anonymkode: cf600...e88 Da hadde jeg sagt at gutter ikke går i bikini. Blir han homofil så får han gruble over det litt. Jeg forteller hva normene er så får han tenke over om det er et oppriktig ønske å avvike fra disse. Heller det enn å fortelle at gutter i bikini er helt normalt og sånn det skal være, for det er det jo ikke. Gutter kan ikke gå i bikini uten at noen hever et øyelokk. De vil få reaksjoner av andre barn. (Og voksne,) Har du noen gang blitt ertet for en ting? For i så fall vet du at barn ikke glemmer så lett. Finner de en ting kan du bli ertet i årevis etterpå. Anonymkode: 7a375...718 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #49 Skrevet 8. mai 2019 Nei, ikke bikini på gutt !!! Anonymkode: 6f927...1ce
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #51 Skrevet 8. mai 2019 Nei, jeg har ikke hjernevirus så det hadde ikke skjedd at jeg hadde kjøpt bikini til sønnen min. Anonymkode: 3c2fd...e0c
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #52 Skrevet 8. mai 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst ? Hva om dette var noe sønnen din ville da ? Anonymkode: cf600...e88 Han vil også spise godteri til frokost og spille iPad hele dagen fremfor å gå på skolen. Han vil også være oppe til midnatt og ikke vaske håret. I klesveien kunne han tenke seg shorts året rundt. Heldigvis kan jeg si nei, og har ansvaret for at dette er til hans beste. Anonymkode: 7a375...718 3
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 8. mai 2019 #53 Skrevet 8. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor trenger en gutt å skjule brystene sine? Anonymkode: bd66a...879 Hvorfor trenger prepubertale jenter å skjule brystene (eller brystvortene) sine? Det finnes jo bikinier for barn helt ned til et år... Jentebarn trenger jo ikke dette plagget noe mer enn guttebarn, før puberteten er jo den eneste utvendige forskjellen på gutter og jenter hva de har mellom beina.
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 8. mai 2019 #54 Skrevet 8. mai 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da hadde jeg sagt at gutter ikke går i bikini. Blir han homofil så får han gruble over det litt. Jeg forteller hva normene er så får han tenke over om det er et oppriktig ønske å avvike fra disse. Heller det enn å fortelle at gutter i bikini er helt normalt og sånn det skal være, for det er det jo ikke. Gutter kan ikke gå i bikini uten at noen hever et øyelokk. De vil få reaksjoner av andre barn. (Og voksne,) Har du noen gang blitt ertet for en ting? For i så fall vet du at barn ikke glemmer så lett. Finner de en ting kan du bli ertet i årevis etterpå. Anonymkode: 7a375...718 Å være homofil gutt/mann handler om å forelske seg i andre gutter/menn, ikke om å gå i jenteklær. De aller fleste homofile menn går i helt vanlige herreklær.
Gjest theTitanic Skrevet 8. mai 2019 #55 Skrevet 8. mai 2019 4 minutter siden, Anonymus Notarius skrev: Å være homofil gutt/mann handler om å forelske seg i andre gutter/menn, ikke om å gå i jenteklær. De aller fleste homofile menn går i helt vanlige herreklær. Aller fleste og aller fleste.. 50% kanskje
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 8. mai 2019 #56 Skrevet 8. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han vil også spise godteri til frokost og spille iPad hele dagen fremfor å gå på skolen. Han vil også være oppe til midnatt og ikke vaske håret. I klesveien kunne han tenke seg shorts året rundt. Heldigvis kan jeg si nei, og har ansvaret for at dette er til hans beste. Anonymkode: 7a375...718 Det blir jo ikke helt det samme. Å gå i bikini vs badeshorts når man skal bade er jo strengt tatt samme typen plagg. Det kan ikke sammenlignes med shorts vs boblejakke om vinteren. 4 minutter siden, theTitanic skrev: Aller fleste og aller fleste.. 50% kanskje Jaha?
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 8. mai 2019 #57 Skrevet 8. mai 2019 Jeg mener på ingen måte at gutter skal oppfordres til å gå i bikini, men jeg greier heller ikke å se logikken bak det at det er passende at små jenter skjuler sine ikke-eksisterende bryster, mens små gutter ikke kan gjøre det samme. Kroppene deres er jo helt like bortsett fra kjønnsorganene.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #58 Skrevet 8. mai 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da hadde jeg sagt at gutter ikke går i bikini. Blir han homofil så får han gruble over det litt. Jeg forteller hva normene er så får han tenke over om det er et oppriktig ønske å avvike fra disse. Heller det enn å fortelle at gutter i bikini er helt normalt og sånn det skal være, for det er det jo ikke. Gutter kan ikke gå i bikini uten at noen hever et øyelokk. De vil få reaksjoner av andre barn. (Og voksne,) Har du noen gang blitt ertet for en ting? For i så fall vet du at barn ikke glemmer så lett. Finner de en ting kan du bli ertet i årevis etterpå. Anonymkode: 7a375...718 KLESPLAGG_BESTEMMER_IKKE_LEGNING_. Anonymkode: 15ae2...0df
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #59 Skrevet 8. mai 2019 2 minutter siden, Anonymus Notarius skrev: Jeg mener på ingen måte at gutter skal oppfordres til å gå i bikini, men jeg greier heller ikke å se logikken bak det at det er passende at små jenter skjuler sine ikke-eksisterende bryster, mens små gutter ikke kan gjøre det samme. Kroppene deres er jo helt like bortsett fra kjønnsorganene. Nå skled vel diskusjonen over på at LGBTQ-gjengen seksualiserer barn. Det ble nevnt ganske tidlig i tråden at vettuge foreldre syns badetruse er OK på småbarn. Anonymkode: f98d2...84b
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 8. mai 2019 #60 Skrevet 8. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingen av barna får bruke bikini, uansett kjønn. Enten badebukse/truse eller badedrakt. Vil han ha badedrakt så får han det. Anonymkode: 71aa3...8fa Hvorfor ikke? Hvor gamle må jentene være for å bruke bikini? Bikinioverdeler skjuler mer enn badedrakter etter som at badedrakter ikke har puter i bh-delen, som gjør at brystvortene stikker ut. Da er det bedre med bikinitopp, evt badedrakt med innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå