AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 Har du en liten biinntekt? I såfall, hva? Jeg trenger litt inspirasjon for muligheter. Jeg jobber selv i helsevesenet (ikke full stilling), men jeg ønsker ikke å jobbe i større prosent da turnus tar på. Anonymkode: b04b2...68a
Bondenisse Skrevet 8. mai 2019 #2 Skrevet 8. mai 2019 Støttekontakt/avlastningshjem. Er lærer men tar litt innimellom for sosialtjenesten når de trenger. Jobber selv på barneskole og har en 17 åring som bruker. Litt for likt men dette er en bruker jeg har fulgt i snart 10 år, fra jeg gikk på vgs så ikke lett å gi slipp.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #4 Skrevet 8. mai 2019 Brygger øl. Kjøpte meg mikrobryggeri for et par år siden og er helt oppslukt av det. Brygger så ofte jeg kan og masse forskjellig. Selger produktene til venner og kjente,, hittil har det gått med hver eneste flaske. Anonymkode: f1fe8...8c2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #6 Skrevet 9. mai 2019 Underviser innenfor et fag jeg er «god på», leies inn som foredragsholder, er førstehjelpsinstrukør og leies inn som kursholder av og til. Da kan jeg tilpasse når jeg har kapasitet. Er sykepleier i bunnen. Anonymkode: eb4fa...955
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #7 Skrevet 9. mai 2019 Jeg er hundepasser. Ikke så mye for pengene, men får både mosjon og kos. Anonymkode: 3cc8f...3ad
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #8 Skrevet 9. mai 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du en liten biinntekt? I såfall, hva? Jeg trenger litt inspirasjon for muligheter. Jeg jobber selv i helsevesenet (ikke full stilling), men jeg ønsker ikke å jobbe i større prosent da turnus tar på. Anonymkode: b04b2...68a Vurdert å prøve deg som eskorte? Jeg møter en mann som er på hotel 1 gang i uken pga jobb, 3000kr hver gang 🙂 Altså 12000kr pr mnd! For å ha deilig sex med noen du liker å ha sex med. Pengene gjør det lettere å skille mellom privat og mannen. Man møtes kun for sex, ikke noe kontakt utenom dette. Utrolig kjekkt, men passer ikke for alle. Ser ikke noe problem i dagens samfunn å gjøre dette, alt kan kjøpes. Anonymkode: 3a89f...6f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå