AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #21 Skrevet 10. mai 2019 Forresten, føles som om serien "The Fall" har latt seg inspirere litt av Bundy? For de som ikke har sett den serien, så anbefaler jeg den! 😄 https://www.imdb.com/title/tt2294189/ Anonymkode: 19089...836
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #22 Skrevet 10. mai 2019 Syns ingen av karakterene var særlig troverdige. Bundy var mer troverdig enn Liz, men.. Anonymkode: e7273...cd8
smalls Skrevet 10. mai 2019 #23 Skrevet 10. mai 2019 De burde heller laget en serie, for MYE kom ikke med i filmen. Men jeg synes Zac gjorde en god jobb, samme med Liz (Husker ikke navnet) men ble for overfladisk. Vi ble liksom ikke kjent med han, og hvorfor gjorde han som han gjorde? Med første øyekast, så synes jeg Ted var en helt alminnelig kjekk mann. Men han var veldig flink til å sjarmere kvinner og folk var fascinert av han. Det er ikke alltid slik at hvor kjekk en mann er, jo flere damer drar han. Zac synes jeg er veldig kjekk 😍 Men ja, skuffende fiim 😕 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #24 Skrevet 10. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Forresten, føles som om serien "The Fall" har latt seg inspirere litt av Bundy? For de som ikke har sett den serien, så anbefaler jeg den! 😄 https://www.imdb.com/title/tt2294189/ Anonymkode: 19089...836 Var akkurat det jeg tenkte, tror nok at Paul Spector er inspirert av TED Bundy. Spennende men grusom serie. Også enig i at filmen (som denne tråden handler om), burde vært gjort om til serie. Hadde nok ikke skjønt så mye av denne filmen dersom jeg ikke visste hvem Ted var. Anonymkode: 619d2...33a 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #25 Skrevet 12. mai 2019 Kanskje dem kan lage en ny film Anonymkode: 1876e...abf 1
Jegerikkeminskyld Skrevet 12. mai 2019 #26 Skrevet 12. mai 2019 Jeg så The Deliberate Stranger fra 1986 med Mark Harmon, syntes den var bedre. Fikk aldri helt tak i Netflixversjonen. Terningkast 3,5 fra meg. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #27 Skrevet 12. mai 2019 Man kan ikke gi halve terningkast. Ingen desimaler i terningkast. Anonymkode: 72926...25f 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #28 Skrevet 12. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man kan ikke gi halve terningkast. Ingen desimaler i terningkast. Anonymkode: 72926...25f Ro deg ned du. Anonymkode: 619d2...33a 1
Gjest hind Skrevet 12. mai 2019 #29 Skrevet 12. mai 2019 On 5/8/2019 at 11:47 PM, AnonymBruker said: Bundy Tapes er jo en dokumentar - dette var en spillefilm. Min opplevelse var at de i filmen ønsket å få frem hans energi om hvordan han var, hva folk følte rundt han, settingen rundt media og jakten på han. I tillegg la de jo en del vekt på Liz og hennes ambivalens i forhold til heksejakten på Ted. Syntes poenget kom godt frem da de i filmen ventet til slutten med Vise at det var Liz selv som oppgav hans navn 😊 Slik jeg forstod filmen ønsket de som laget den å spille på seerens følelser. Anonymkode: f1451...84b Ja, men det er samme regissør på begge, så jeg hadde høye forventinger til spillefilmen fordi jeg likte langdokumentaren så godt. Kanskje han følte behov for å fortelle historien gjennom Liz's øyne fordi han fikk kritikk for å gi Bundy enda mer av oppmerksomheten han jo likte så godt, men jeg synes det ble en blodfattig film. Jeg ble rett og slett ikke berørt av henne, og det er ille, for hun er en person jeg har tenkt en god del på. Det virker for meg som en lite gjennomtenkt film som har blitt laget i et hattefokk for å rekke å komme ut før denne Bundy-bølgen er over.
Gjest hind Skrevet 12. mai 2019 #30 Skrevet 12. mai 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Man kan ikke gi halve terningkast. Ingen desimaler i terningkast. Anonymkode: 72926...25f Han gjorde nettopp det, så det kan man visst
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #31 Skrevet 12. mai 2019 2 minutter siden, hind skrev: Han gjorde nettopp det, så det kan man visst 😂😎👊 Anonymkode: 19089...836
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #32 Skrevet 12. mai 2019 48 minutter siden, hind said: Han gjorde nettopp det, så det kan man visst Det var ikke et terningskast, det var en karakter Anonymkode: 759a6...232 1
DavinaWin Skrevet 13. mai 2019 #33 Skrevet 13. mai 2019 Hvor ser dere denne? Har Netflix og har forsøkt å søke på filmtittel og Ted Bundy, men får kun opp forslag om The Bundy Tapes, lignende dokumentarer og Zac Efron filmer😅
smalls Skrevet 14. mai 2019 #34 Skrevet 14. mai 2019 9 timer siden, DavinaWin skrev: Hvor ser dere denne? Har Netflix og har forsøkt å søke på filmtittel og Ted Bundy, men får kun opp forslag om The Bundy Tapes, lignende dokumentarer og Zac Efron filmer😅 Søk på " extremely wicked, shockingly evil and vile"
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #35 Skrevet 14. mai 2019 På 8.5.2019 den 23.37, AnonymBruker skrev: Ble skuffet da jeg så den, og jeg hadde gledet meg til å se den. Anbefaler heller å se Ted bundy tapes på Netflix eller dokumentaren på youtube. Anonymkode: 619d2...33a Synes filmen var sjeldent lik dokumentaren. Synes filmen var bra, men litt lite info rundt bestialiteten og psykologien bak personligheten, litt for mye rundt den sympatiske normale framferden. Dokumentaren hadde samme problemet, for mye rundt den normale velfungerende Bundy. Anonymkode: f855f...a1e 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #36 Skrevet 14. mai 2019 På 8.5.2019 den 18.04, AnonymBruker skrev: Sett den? Hva synes du? Terningkast? Jeg synes den ga altfor lite innblikk i personen Bundy, og viste ikke et eneste drap. Ja, jeg er kanskje litt grotesk, haha. Følte den var altfor overfladisk og noen partier spolte jeg over fordi jeg kjedet meg. Terningkast 2,5. Anonymkode: 19089...836 Enig, tror forresten du kunne vært en av publikum i rettsaken, din profil stemmer 😄 Anonymkode: f855f...a1e
DavinaWin Skrevet 14. mai 2019 #37 Skrevet 14. mai 2019 6 timer siden, smalls skrev: Søk på " extremely wicked, shockingly evil and vile" Takk for svar! Har gjort det, men får ikke opp filmen, kun dokumentaren😕
Gjest Gaea Skrevet 14. mai 2019 #38 Skrevet 14. mai 2019 På 10.5.2019 den 20.56, AnonymBruker skrev: Ja, enig!! Skulle egentlig ønske filmen hadde vært en serie. Da kunne de fått mye mer detaljer. Aka The Act. Men enig med andre her at Efron var veldig flink! Og hun som spiller Liz. En helt annen litt platonisk sak fra min side: jeg fatter ikke hvorfor Bundy blir omtalt som kjekk? Jeg ser det virkelig ikke. Efron derimot! Oh joy Synes heller ikke tittelen passet til filmen, som en annen her skriver. Hadde jeg ikke sett dokumentar-serien først hadde jeg ikke hatt snøring på hvor skrudd han var. Jo, også han dommeren. Han spøkte og tulla, lot Bundy få lov til ditt og datt, og det han sa til Bundy da han leste opp dommen: "Take care of yourself, young man. I say that to you sincerely; take care of yourself. It is an utter tragedy for this court to see such a total waste of humanity, I think, as I’ve experienced in this courtroom. You’re a bright young man. You’d have made a good lawyer and I would have loved to have you practice in front of me, but you went another way, partner. I don’t feel any animosity toward you. I want you to know that. Take care of yourself." Denne mannen har altså halshogd flere kvinner og denne dommeren kommer med denne tårevåte og empatiske beskjeden? Hvorfor? Er jeg for hard her? Jeg må si jeg stusset litt på dette. Anonymkode: 19089...836 Er vel det dommeren sa på ekte også, om jeg ikke husker feil?
smalls Skrevet 14. mai 2019 #39 Skrevet 14. mai 2019 24 minutter siden, DavinaWin skrev: Takk for svar! Har gjort det, men får ikke opp filmen, kun dokumentaren😕 Hmm så rart 🤔 de kan ikke ha fjernet filmen allerede?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #40 Skrevet 14. mai 2019 1 time siden, Gaea skrev: Er vel det dommeren sa på ekte også, om jeg ikke husker feil? Stemmer det, er direkte sitat fra Wikipedia Anonymkode: 19089...836
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå