Gå til innhold

Har du venn/venner som tror på konspirasjonsteorier?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det slitsomt å være sammen med slike venner? Er de åpne for andre synspunkter eller har de brent seg fast i et spor? Diskuterer dere mye om barnevernet og barn som blir fratatt sine foreldre?

Anonymkode: e56d5...7f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er et foreldrepar på skolen, de er veldig opptatt av vaksiner, strømmålere, og 5G, eller mest han som er så opptatt av dette. 

Jeg omgås han ikke, snakker mer med henne. Det er ikke slitsomt, men jeg tenker «din freak» 😱

Anonymkode: 38125...0eb

Skrevet

Hadde en venn jeg ofte besøkte før. Han bodde med en kamerat som bare ble galere og galere for hver gang jeg var der. Han trodde verken at månelandingen hadde funnet sted, eller at maten som ble solgt på butikken var trygg. Han trodde legemiddelindustrien ønsket å gjøre oss syke. Dermed gikk han gjennom et helvete hver gang han skulle spise, alt måtte være økologisk, men det var heller ikke nok, jeg husker ikke hvilke kriterier han hadde, men det var vanvittig lite han kunne spise til slutt. Det var veldig synd på ham. Samtidig var det slitsomt å være rundt ham, for han snakket jo ikke om annet. Og hvis jeg var syk med hodepine og feber, hadde han selvfølgelig en mening om hvorfor også; da jeg hadde hodepine var det maskaren min som var synderen. Kosmetikkindustrien samarbeidet med "big pharma" om å gjøre oss sykere, må vite. Målet var å få oss til å ta disse forferdelige vaksinene som jo gjør oss dumme og ute av stand til å ta gode politiske valg.

Disse menneskene blir så oppslukt i teoriene sine at de sliter folk ut og støter dem fra seg. Det nyttet ikke å utfordre ham på noe av det nevnte, han var helt sikker på at han kjente sannheten. Dessverre påvirket han også min venn til å bli mer og mer som ham, og jeg orket til slutt ikke å ha noe med dem å gjøre lenger.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Nightcrawler00 skrev:

Målet var å få oss til å ta disse forferdelige vaksinene som jo gjør oss dumme og ute av stand til å ta gode politiske valg

Når vi ser på hva som foregår i politikken nå om dagen kan det virke som han har rett i alle fall på dette punktet. ;)

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Skywalker skrev:

Når vi ser på hva som foregår i politikken nå om dagen kan det virke som han har rett i alle fall på dette punktet. ;)

Preach! 😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...