Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags mennesketyper blir dere utrygge blant?

Andre kulturer, innadvendte folk, utadvendte folk, sure folk, super happy folk som er så glad når dere treffes men som spytter når de har snudd ryggen til, og mange andre type folk...

Jeg blir utrygg blant sure/sinna folk men også blant veldig stille folk (sånne passiv aggressive). Syns det er skremmende med folk som bare sitter og aldri prater og akkurat som de bygger på noe. :redd: 

Anonymkode: faee1...c2f

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir utrygg av mennesker jeg av ulike årsaker ikke vet hvor jeg har. Det kan dreie seg om mennesker som er unaturlig hyggelige, eller de som aldri prater om noe dypere enn vær og vind, for eksempel. Når jeg ikke klarer å finne ut noe om hvem et annet menneske egentlig er og vår relasjon, rett og slett.

Anonymkode: be066...a88

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Folk som prøver å fremstå som perfekt og signaliserer at du er ikke god nok...

Anonymkode: 248a7...6b2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også utrygg av mennesker jeg ikke klarer helt å plassere. Noen mennesker har noe ved seg som ikke helt stemmer, og det liker jeg ikke.

Pga sosial angsten min liker jeg heller ikke folk som virker ekstremt selvgode og har en arrogant holdning. Føler meg veldig liten da. 

Jeg kan nok også bli utrygg av mennesker som er høylytte, brautende og virker litt for selvgode og intense. 

Anonymkode: fc686...d75

• Liker 2
Skrevet

.Ingen, alle er jo snille og gode på innsiden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Psykopater, sosiopater, narsissister. Altså kalde, kalkulerende og manipulerende mennesker som ikke har noen problem med å utnytte deg og som utsetter deg for skikkelig psykisk terror. 

Anonymkode: c607f...033

• Liker 4
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Mennesker med brå humørsvingninger (som plutselig kan bli veldig sint, veldig avvisende)

Mennesker som veksler mellom å være veldig hyggelige, for å så være fullstendig likegyldige til meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble litt urolig av en fyr på t-banen som satt og sang med en koran i hendene. Det er jo helt irrasjonelt å bli urolig, men likevel.. Det skjer jo noen kjipe hendelser nå og da rundt omkring i verden, ingen grunn til å tro at det aldri kan skje i Oslo. 

Og så var det sikkert verdens snilleste fyr som bare følte for å be litt. Damn you fordommer. 

Anonymkode: f30c5...a8b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir også utrygg av mennesker jeg ikke klarer helt å plassere. Noen mennesker har noe ved seg som ikke helt stemmer, og det liker jeg ikke.

Pga sosial angsten min liker jeg heller ikke folk som virker ekstremt selvgode og har en arrogant holdning. Føler meg veldig liten da. 

Jeg kan nok også bli utrygg av mennesker som er høylytte, brautende og virker litt for selvgode og intense. 

Anonymkode: fc686...d75

Enig. Folk som er veldig "mye" blir jeg også usikker på. Og de som er ekstemt selvsikre - jeg klarer ikke hevde meg sammen med sånne mennesker. Jeg blir som en nikkedukke og tør ikke si de i mot. 

Anonymkode: 4fb92...a26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sånn ca livredd alle fremmede. Better safe than sorry.

Anonymkode: e6527...952

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det å være redd mennesker har liksom forsvunnet med alderen for mitt vedkommende.

Anonymkode: 697b7...cac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir stressa rundt venner jeg har glidd fra for jeg skjønner aldri hvor jeg har de når vi møtes tilfeldig. Og folk som ikke ser meg i øynene når jeg prater til dem

Anonymkode: 6afbe...437

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

- Jeg blir uvel av folk som stadig vekk gir komplimenter, er hyggelige hele tiden og ser ALLE. Ikke hyggelige mennesker i seg selv, men de er hyggelige på en slik måte at du ikke føler det er ekte. De skal liksom bare selge seg selv. Ofte er de vel ikke spesielt snille heller. Tar fort kontroll over deg om du blir kjæreste med dem. 

- "På scenen" mennesker. Er selv sjenert og tilbaketrukket så jeg liker ikke å bli kastet inn i situasjoner der jeg må "drite meg ut". Og så føler jeg meg mindreverdig fordi jeg ikke er slik.

- Innadvendte mennesker. Snakker nok mot meg selv her, men jeg har problemer med menensker som ikke snakker eller gir noe av seg selv. Synes det er noe skummelt, og selvhøytidelig med dem. 

Anonymkode: a2a6b...648

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk som hever stemmen til meg,særlig hvis det er menn. Er helt sikker på at de kommer til å slå meg da. Hadde en far som slo oss som en del av oppdragelsen.

Anonymkode: 443fc...cb3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Narsissister og autoritære mennesker. Det siste byr på problemer når det gjelder mye i livet. 

Anonymkode: a4970...e86

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Mennesker med brå humørsvingninger (som plutselig kan bli veldig sint, veldig avvisende)

Mennesker som veksler mellom å være veldig hyggelige, for å så være fullstendig likegyldige til meg. 

Ha ha. Huff. Ser dem for meg. Ja, det er irriterende og skremmende. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Brautende mennesker og mennesker som tar for mye plass.

Anonymkode: 452bb...45d

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Narsissister og autoritære mennesker. Det siste byr på problemer når det gjelder mye i livet. 

Anonymkode: a4970...e86

Har hørt at autoritære mennesker ofte kan ha psykopatiske trekk eller være renspikkede psykopater så det skjønner jeg. Skal være forsiktig med å stille diagnoser på folk men noe galt må det jo være.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Psykopater, sosiopater, narsissister. Altså kalde, kalkulerende og manipulerende mennesker som ikke har noen problem med å utnytte deg og som utsetter deg for skikkelig psykisk terror. 

Anonymkode: c607f...033

1 time siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Signerer disse.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som hever stemmen til meg,særlig hvis det er menn. Er helt sikker på at de kommer til å slå meg da. Hadde en far som slo oss som en del av oppdragelsen.

Anonymkode: 443fc...cb3

Ja. Enkelte menn er jo sånn. Hylende lemurer. De vet ikke forskjell på innestemme og utestemme heller. Hvis de hadde hørt seg selv tror jeg de hadde dempet seg altså for det høres innmari dumt ut. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

- Jeg blir uvel av folk som stadig vekk gir komplimenter, er hyggelige hele tiden og ser ALLE. Ikke hyggelige mennesker i seg selv, men de er hyggelige på en slik måte at du ikke føler det er ekte. De skal liksom bare selge seg selv. Ofte er de vel ikke spesielt snille heller. Tar fort kontroll over deg om du blir kjæreste med dem. 

- "På scenen" mennesker. Er selv sjenert og tilbaketrukket så jeg liker ikke å bli kastet inn i situasjoner der jeg må "drite meg ut". Og så føler jeg meg mindreverdig fordi jeg ikke er slik.

- Innadvendte mennesker. Snakker nok mot meg selv her, men jeg har problemer med menensker som ikke snakker eller gir noe av seg selv. Synes det er noe skummelt, og selvhøytidelig med dem. 

Anonymkode: a2a6b...648

Kan ikke få sagt det nok hvor skummelt det er med stille folk. Som om de bare sitter og er stille og ruger på en ond plan.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...