AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 Ja, som trådtittelen sier. Bestemødre som kommer med kommentarer til barnebarnet på 14 om at hun begynner å bli "god og frodig", enda hun bruker strl xs og s. Ser for meg at mang en spiseforstyrrelse har startet der. Eller de som ikke kan slutte å røyke, av frykt for (risikoen for) noen ekstra kilo. Er det virkelig så viktig å være slank, at du heller vil dø ti år tidligere? Det er klart, vi er mange flere overvektige nå enn vi var før, og det et ikke verken sundt eller bra. Men jeg mener mange eldre drar det irriterende langt andre veien, og jeg lurer på hvorfor det er så viktig for dem? Anonymkode: 5f5eb...e3d
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #2 Skrevet 8. mai 2019 I gamle dager var vel veien til et godt liv som kvinne gjennom utseende. Anonymkode: 09282...636
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #3 Skrevet 8. mai 2019 De har vel blitt hjernevasket slik som andre folk. Media, reklame, mote etc er alle for at man skal være tynn, fett er livsfarlig, å spise brød hver dag dreper deg. Anonymkode: 0d958...a60
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #4 Skrevet 8. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: I gamle dager var vel veien til et godt liv som kvinne gjennom utseende. Anonymkode: 09282...636 Når var dette, tenker du? Anonymkode: 10a14...304
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #5 Skrevet 8. mai 2019 Nå spørs det hva du mener med eldre, men for mange fra 70 år og oppover er det å være "godt i hold", eller "frodig" som du sier, en kompliment. Det å være "godt i hold" vitnet om velstand i huset med godt kosthold, god helse, og alt positivt. Anonymkode: 7d2f7...c9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå