AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 Har datet en mann over en lengre periode, men konkluderte med at vi kommer til å være bedre som venner for hverandre- enn et par. Nå i ettertid sitter jeg å lurer på hvorfor vi skal være venner, og hvorfor han orker? Jeg har hatt en svært vanskelig periode det siste året, noe som har ført til svært ustabilt humør og negativitet fra min side. Mye stress i jobben og på hjemmebane, som har slitt meg ut. Har nå tatt store grep så regner med ting blir i klar bedring når jeg slutter og flytter om en liten mnd. Ser frem til dette. Tilbake til denne mannen: som sagt konkluderte vi med at vi skulle være venner. Jeg er ikke den som har så stort nettverk da jeg igrunn ønsker skyve alle ifra meg. Denne mannen har stått støtt, og selv om ting nå er svært vanskelig tar han imot meg med åpne armer. Jeg har prøvd å trekke meg litt tilbake, men jeg føler at han likevel ønsker å ha meg- og ta vare på meg. For meg er dette utfordrende. Jeg sitter bare å venter på at "bomba" skal komme og han skyver meg vekk. Han inviterer meg på besøk, sender meldinger for å høre hvordan det står til, ønsker finne på ting sammen osv. Jeg føler ikke jeg har noe positivt å bidra meg for hans del, selv om jeg tar meg sammen og stort sett er i godt humør når vi møtes. Men noen svakere sider har han jo sett fra tid til annen hvis han møter meg på "gale" dager. Jeg synes dette er vanskelig. På en måte synes jeg jo det er hyggelig å ha han i livet, men jeg føler meg så til bry for han. Jeg skjønner ikke hvorfor han orker å gjenge seg med meg når jeg er slik jeg er. På en måte ønsker jeg han bort. Tror jeg prøver skyve han fra meg- og en dag kommer jeg jo til å klare det hvis jeg fortsetter som nå. Det får da være måte på hvor mye han skal finne seg i. Han er alt for snill og god. Jeg føler meg ikke noe hyggelig når jeg analyserer meg selv utenfra Det er vondt! Vanskelig å leve i nuet, når jeg hele tiden er forberedt på at han skal forsvinne- selv om det likevel er jeg som legger opp til det slik situasjonen er nå! Anonymkode: 90f4b...9c8
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #2 Skrevet 8. mai 2019 Kansje du skremmer han. Mannfolk liker selvstendige kvinner som tar vare på seg selv. Når dere har vært sammen i mange år da er det normalt å oppleve oppturer og nedturer som dere støtter hverandre igjennom. Det er ikke det som får dem sammen. Når man dater skal man føle spenning og nysgjerrighet og masse glede. Man skal få energi av å treffe hverandre og ønske å treffe hverandre igjen. Det skal være en glede .. Jeg ville ikke datet en person med masse problemer. For en person med masse problemer er ikke helt seg selv. Jeg hadde brydd meg om personen for det gjør jo folk, man bryr seg om andre. Men tiltrukket hadde jeg ikke blitt. Jeg vil anbefale deg at du får orden på dine problemer og lærer å elske deg selv før du elsler andre. Fokuser på det... Å være avhengig av at andre skal gjøre deg bedre kommer du ingen vei med. Hvis du liker han godt så må du holde deg unna han. Fiks deg selv og kansje han vil savne deg. Han sier venn fordi han ikke vil såre deg. La han se hva han går glipp av du.. Fiks ett problem om gangen og vær den beste utgaven av deg selv. Så vil alle bli tiltrukket av deg. Fokuser på flyttingen din og deg selv. Går du på ppiller? De kan ødelegge humøret Får du nåkk vitaminer? Ta en test... Ta tran vær dag ihvertfalv Gå på tur, hør musikk, fiks de små problemene først som ikke krever så mye.. Sorry, men jeg vil bare være ærlig med deg... Du må vite at du er verdifull og fantastisk person. Si det til deg selv. Vi er alle viktige. Anonymkode: 426c8...29e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #3 Skrevet 8. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kansje du skremmer han. Mannfolk liker selvstendige kvinner som tar vare på seg selv. Når dere har vært sammen i mange år da er det normalt å oppleve oppturer og nedturer som dere støtter hverandre igjennom. Det er ikke det som får dem sammen. Når man dater skal man føle spenning og nysgjerrighet og masse glede. Man skal få energi av å treffe hverandre og ønske å treffe hverandre igjen. Det skal være en glede .. Jeg ville ikke datet en person med masse problemer. For en person med masse problemer er ikke helt seg selv. Jeg hadde brydd meg om personen for det gjør jo folk, man bryr seg om andre. Men tiltrukket hadde jeg ikke blitt. Jeg vil anbefale deg at du får orden på dine problemer og lærer å elske deg selv før du elsler andre. Fokuser på det... Å være avhengig av at andre skal gjøre deg bedre kommer du ingen vei med. Hvis du liker han godt så må du holde deg unna han. Fiks deg selv og kansje han vil savne deg. Han sier venn fordi han ikke vil såre deg. La han se hva han går glipp av du.. Fiks ett problem om gangen og vær den beste utgaven av deg selv. Så vil alle bli tiltrukket av deg. Fokuser på flyttingen din og deg selv. Går du på ppiller? De kan ødelegge humøret Får du nåkk vitaminer? Ta en test... Ta tran vær dag ihvertfalv Gå på tur, hør musikk, fiks de små problemene først som ikke krever så mye.. Sorry, men jeg vil bare være ærlig med deg... Du må vite at du er verdifull og fantastisk person. Si det til deg selv. Vi er alle viktige. Anonymkode: 426c8...29e Tusen takk for fint svar, og ærligheten din! Jeg trenger det😊 Skjønner ikke hvordan jeg kan skremme han, når det er han som ønsker ha kontakt? Jeg tar fint lite kontakt med han, men svarer selvfølgelig når han tekster meg. I og med at det ikke blir noe mer, orker jeg heller ikke by på meg selv. Føler ikke jeg gir han så mye "hjerneføde". Men er nok sant som du sier, er mange ting jeg kan ta tak i i eget liv. Heldigvis har jeg startet😊 går ikke på. Prevensjon, så det bør ikke ha noe å si. Vitaminer derimot- det hadde nok ikke vært så dumt å få testet😅 Takk for svar! Anonymkode: 90f4b...9c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå