Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen om fotokurs i Bergen? Er veldig glad i å ta bilder, men føler jeg trenger å lære mer for å kunne utvikle meg.

Dessuten leter jeg etter et bra fotoredigeringsprogram (puh). Anbefalinger?

Og hva gjør dere som tar bilder som hobby (tenker da ikke på alle familiebilder osv) med bildene deres- deler du dem på nettet (evnt hvor), eller forblir de dine private bilder eller..?

Nysgjerrig, for begynner å bli veldig interessert i foto.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen erfaringer selv, men kjenner hobbyfotografer som har lagt ut bilder her: www.foto.no

Gjest Anonymous
Skrevet

Et veldig bra fotoredigeringsprogram er Photoshop. Men det koster penger, da, om du ikke får tak i en cracket versjon. Det finnes vel gratis-alternativer også, er det ikke noe som heter Gimp eller noe..?

Vet ikke så mye om steder man kan legge ut bilder, men du kan jo skaffe deg en hjemmeside med stor plass. Ellers finnes det forumer hvor man kan få tilbakemeldinger på bildene. Hva slags bilder tenker du på å ta, tematisk?

Skrevet

Takk for tips!

Har registret meg på foto.no. Det ser ut som en veldig fin side!

Tar litt forskjellige bilder, men særlig bilder ute av natur/by. Prøver vel å finne fram til min stil.

Hjemmeside er ikke så dum idè! Bare det å komme igang når jeg ikke kan særlig om det å lage hjemmeside. Men det lærer jeg jo på nettet :-)

Skrevet

Det finnes jo foto-klubber for hobbyfotografer da. De arrangerer nok kurs også vil jeg tro.

En fotoklubb i Bergen jeg vet om er:

http://www.bekkalokket.com/

Jeg kjenner en som er medlem der og de har det visst utrolig gøy.

Men det var kanskje ikke helt det du var ute etter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...