AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 Hei alle sammen. Jeg skriver dette innlegget med håp om å få noen gode råd. Jeg bor og studerer i utlandet. Min datter fyller dette året 13 år og hun vil begynne på den Internasjonle skolen her vi bor. Men den skolen koster liksom 150 000 i året. Men dette er en skole som er etter utdannings systemet i England og hun blir god i engelsk er jo en pluss. Men hvor skal jeg få 150 000 ifra. Så jeg har tenkt følgende: Mitt stipend er på ca. 150 000 i året om ikke mer. Samtidig har jeg god inntekt ved barnebidraget. Men hva kan jeg gjøre hjemmefra slik at jeg kan tjene ca 8000 pr mnd. For det er nok for å leve her jeg bor. Og da bor vi liksom veldig bra 8000 er jo liiiten sum, må jo være noe man kan gjøre som man kan tjene på. Jeg kan lage hjemmesider, jeg kan digital markedsføring, jeg kan strikke og selge varer... men liksom noe som er mer konkret og som sikkert vil gi en inntekt. Noen som har noen forslag. Eller hvilken sommer jobb er mest lønnsom i Norge, slik at jeg kunne ha opparbeidet meg det jeg trenger for resten av året i utlandet Anonymkode: d9e51...adf
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #2 Skrevet 9. mai 2019 jeg vet ikke hvor interessert du er i å jobbe innen helse, men jeg kan iallefall anbefale min sommerjobb som nattevakt i omsorgsbolig. Jeg jobber 3 på og 7 av, og tar på meg en god del ekstravakter på dagtid i friuken. Med god grunnlønn og svært gode kvelds- og helgetillegg så er det absolutt å anbefale. Anonymkode: c302d...664
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå