AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 Går det Ann å overføre penger i nettbanken min om jeg er i Sverige og skal overføre i svenske kroner der? Altså vil først se varen. Evt. Går det Ann å ta ut svenske kroner i minibank i Norge? Eller i Sverige? Kan jeg da ta ut mere enn 10.000 sek da? vet jeg skal fortolle på hjemveien men spør ikke om dette her nå. Anonymkode: c68ae...4b4
Juniper Skrevet 8. mai 2019 #2 Skrevet 8. mai 2019 Du kan ta ut penger på kortet ditt i minibank i sverige, og de vil da være svenske. Du kan også ta ut svenske penger i enkelte minibanker, som på Gardermoen.
Million Skrevet 8. mai 2019 #3 Skrevet 8. mai 2019 (endret) Ja, du kan ta ut så mye du vil eller har kontodekning for i svenske minibanker, og pengene vil da naturligvis være svenske siden du er i Sverige. På større flyplasser kan man ofte ta ut andre valutaer enn norske penger, så du kunne sikkert tatt ut svenske også. Endret 8. mai 2019 av Million
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #4 Skrevet 8. mai 2019 Oki så det er enklere å betale med SKK sedler enn å måtte logge meg inn på nettbanken og å overføre når jeg er der sånn at de ser jeg har overført? Da holder det kanskje ikke med kontonummer men noe mere eller surrer jeg helt her? Anonymkode: c68ae...4b4
Juniper Skrevet 11. mai 2019 #5 Skrevet 11. mai 2019 Det er definitivt enklere, raskere og billigere å betale med svenske kontanter.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #6 Skrevet 11. mai 2019 Hvem er Ann og hvorfor går hun? Anonymkode: 61092...bef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå