AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #21 Skrevet 8. mai 2019 Fordi jeg ikke vil bli gjenkjent, jeg ønsker ikke at folk på jobben, foreldre til mine barna venner, de som jobber på nærbutikken skal vite 1) at jeg gidder å bruke tid på sånt som dette, litt taper 2) vite private ting, om meg, alt fra en kvise på rompa, til mitt forhold til svigermor. Det er et lite land. Har kjent igjen flere her inne. Anonymkode: 4760a...57c
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #22 Skrevet 8. mai 2019 Jeg skriver egentlig bare mer og mer anonymt, kanskje mest fordi det er i ferd med å bli en vane. Men det handler i bunn og grunn om at jeg ikke ønsker å gjøre meg så fryktelig synlig på forumet, det handler om gjenkjennelse dersom man legger sammen det som er skrevet i flere tråder, og at jeg gjerne ønsker at svarene mine skal bli tatt for hva jeg skriver, og ikke hva folk tenker om meg som bruker. Anonymkode: 9cf75...004
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #23 Skrevet 8. mai 2019 Selv om jeg tviler på at noen jeg kjenner er på dette forumet, skriver jeg som anonym for sikkerhets skyld. I ulike tråder deler man gjerne hvor man bor (kanskje også hvilken bydel), kjønn og alder, hvilke dyr man har (og evt. navnene deres), osv. Hadde jeg også delt sporten jeg konkurrerer i her på forumet under nick (er bare rundt 1000 personer i Norge konkurrerer i denne sporten) - så er jeg rimelig sikker på at noen ville gjenkjent meg, ved å legge sammen to og to. Folk bruker forumet på forskjellige måter, noen er kanskje mest aktiv i politikktråder, serie- og boktråder, bloggertråder.. I de trådene deler man ikke så mye informasjon om seg selv siden det ikke er relevant. Er nok annerledes for de som bruker f.eks seksualforumet og familie og -venneforumet ofte. Anonymkode: 5fe79...890
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #24 Skrevet 10. mai 2019 På 7.5.2019 den 22.57, Wiskola skrev: Sitter du og søker på hver eneste ting du skal skrive før du skriver tråd? Altså. Hver eneste ting? Hvor mye skriver man på et forum da? 😂 Ser ut som du skriver mye da, som er rangert som ivrig skribent 😂👌 Anonymkode: 151eb...bc9
Wiskola Skrevet 10. mai 2019 Forfatter #25 Skrevet 10. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hver eneste ting? Hvor mye skriver man på et forum da? 😂 Ser ut som du skriver mye da, som er rangert som ivrig skribent 😂👌 Anonymkode: 151eb...bc9 For en burn. Wow. Den svei.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #26 Skrevet 10. mai 2019 På 7.5.2019 den 22.41, Wiskola skrev: Har fått med meg at man helst ikke skal heve et øyebryn over at folk kommenterer anonymt (og det blir - på en eller annen høyst merkelig måte - ansett som et regelbrudd), så med denne tråden ønsker jeg ikke å si noe negativt om hvorfor folk kommenterer anonymt. Nettopp fordi.. jeg har ikke peiling på hvorfor folk gjør det, virkelig. Såå. Noen som kommenterer anonymt som vil fortelle hvorfor man gjør det? Ser liksom ikke vitsen med at man har en bruker og likevel kommenterer anonymt. For folk vil vel! Du har ikke rett til å bestemme over hva andre velger å gjøre. Anonymkode: 2e0bf...55c
Wiskola Skrevet 10. mai 2019 Forfatter #27 Skrevet 10. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For folk vil vel! Du har ikke rett til å bestemme over hva andre velger å gjøre. Anonymkode: 2e0bf...55c No shit, Sherlock. Å stille spørsmål ved en ting er ikke det samme som å prøve å bestemme over noen. Herregud. 😂
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 11. mai 2019 #28 Skrevet 11. mai 2019 Jeg pleier mest å skrive under nick, men bruker også anonymfunksjonen om det handler om enkelte ting. Både for å ikke bli gjenkjent, for at informasjon ikke skal kobles sammen, og fordi jeg er redd folk skal «forfølge» meg
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #29 Skrevet 11. mai 2019 På 7.5.2019 den 22.41, Wiskola skrev: Har fått med meg at man helst ikke skal heve et øyebryn over at folk kommenterer anonymt (og det blir - på en eller annen høyst merkelig måte - ansett som et regelbrudd), så med denne tråden ønsker jeg ikke å si noe negativt om hvorfor folk kommenterer anonymt. Nettopp fordi.. jeg har ikke peiling på hvorfor folk gjør det, virkelig. Såå. Noen som kommenterer anonymt som vil fortelle hvorfor man gjør det? Ser liksom ikke vitsen med at man har en bruker og likevel kommenterer anonymt. Fordi du er så deilig. Anonymkode: 9b7b6...612
Bumblebeee Skrevet 11. mai 2019 #30 Skrevet 11. mai 2019 Jeg velger å skrive anonymt fordi jeg kan bli gjenkjent, og det er erfaringer jeg deler (gjerne da ting fra fødselen eller sykdommer) som gjør at jeg ikke ønsker at noen som er inne på min profil her inne skal se.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #31 Skrevet 11. mai 2019 For å slippe eklinger. Anonymkode: 9b7b6...612
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå