AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #1 Skrevet 7. mai 2019 Inspirert av en annen tråd; er det noen her som kjenner noen muslimer som har blitt fratatt barna sine av BV, og på hvilket grunnlag? Vil bare se om det ligger noe i den frykten mange fra muslimske land har for BV her i Norge. Anonymkode: b6f6b...0f0
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #2 Skrevet 7. mai 2019 Dessverre ikke mange nok. Anonymkode: ecd60...555 7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 De fleste jeg har lest om i media dom er utenlandske og klager på BV er østeuropeere, ikke muslimer... Anonymkode: 21909...f2b 21
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #4 Skrevet 7. mai 2019 Det vet jeg. Grunnlaget vet jeg, men det har ingen her noe med. Anonymkode: f1cdd...158 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #5 Skrevet 7. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Dessverre ikke mange nok. Anonymkode: ecd60...555 Det samme kan en si om kristne. Anonymkode: a8e71...7b8 11
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #6 Skrevet 7. mai 2019 Vet om to i klassen til datra mi på ungdomstrinnet som har vært en periode i beredskapshjem, begge to ila et år. Ifølge datra var det vold i hjemmet som var grunnen, i hvertfall for ei av de to. Anonymkode: 7000e...6e1 1
Wiskola Skrevet 7. mai 2019 #7 Skrevet 7. mai 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Inspirert av en annen tråd; er det noen her som kjenner noen muslimer som har blitt fratatt barna sine av BV, og på hvilket grunnlag? Vil bare se om det ligger noe i den frykten mange fra muslimske land har for BV her i Norge. Anonymkode: b6f6b...0f0 Jeg lurer da på hvorfor du må dra muslimer inn i dette. Ser ofte en tendens til det på KG. 7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #8 Skrevet 7. mai 2019 1 minutt siden, Wiskola skrev: Jeg lurer da på hvorfor du må dra muslimer inn i dette. Ser ofte en tendens til det på KG. Fordi jeg spør om spesifikt muslimer. Hvis du vil lage en tråd om noen med et annet livssyn kan du lage din egen tråd! Anonymkode: b6f6b...0f0 8
Wiskola Skrevet 7. mai 2019 #9 Skrevet 7. mai 2019 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg spør om spesifikt muslimer. Hvis du vil lage en tråd om noen med et annet livssyn kan du lage din egen tråd! Anonymkode: b6f6b...0f0 Spør om hva du måtte ønske, jeg ser bare en tendens til at mange - sier ikke at dette gjelder deg - lager tråder om muslimer bare fordi de "må". Det er en gjenganger her, og på andre medier for så vidt. Det er jo litt interessant. For som regel er ikke disse trådene positive. Endret 7. mai 2019 av Wiskola 7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #10 Skrevet 7. mai 2019 Vi står ikke over lover og regler vi. Du vil finne velfungerende familier og motsatt som alle andre i befolkningen. Det er bare å sjekke forumet på facebook de mot barnevern. Der ser du at begge legger ut sitt om bv. Anonymkode: 68c2a...fe0 9
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #11 Skrevet 7. mai 2019 Nei det er nok ikke fordi de er muslimer at barnevernet kommer inn i bildet. Mange kristene etnisk norske og mennesker fra overalt som har hatt bv inn i bildet. Og om du er så uviten som du framstår så er det muslimer som både jobber for og i bv i norge også! Anonymkode: 8b8dc...828 8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #12 Skrevet 7. mai 2019 1 hour ago, Wiskola said: Spør om hva du måtte ønske, jeg ser bare en tendens til at mange - sier ikke at dette gjelder deg - lager tråder om muslimer bare fordi de "må". Det er en gjenganger her, og på andre medier for så vidt. Det er jo litt interessant. For som regel er ikke disse trådene positive. Helt enig! Anonymkode: 8b8dc...828
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #13 Skrevet 7. mai 2019 1 hour ago, Wiskola said: Jeg lurer da på hvorfor du må dra muslimer inn i dette. Ser ofte en tendens til det på KG. Dette! Anonymkode: 8b8dc...828
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #14 Skrevet 7. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei det er nok ikke fordi de er muslimer at barnevernet kommer inn i bildet. Mange kristene etnisk norske og mennesker fra overalt som har hatt bv inn i bildet. Og om du er så uviten som du framstår så er det muslimer som både jobber for og i bv i norge også! Anonymkode: 8b8dc...828 Jeg spør fordi jeg selv er muslim. Så uviten er jeg ikke, men nysgjerrig. Så spar meg for oppgulpet ditt. Anonymkode: b6f6b...0f0 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #15 Skrevet 7. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg spør fordi jeg selv er muslim. Så uviten er jeg ikke, men nysgjerrig. Så spar meg for oppgulpet ditt. Anonymkode: b6f6b...0f0 Hvordan kunne noen vite det? Du må jo skrive det i hovedinnlegget😊 Anonymkode: 68c2a...fe0 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #16 Skrevet 7. mai 2019 Og nei kjenner ingen muslimer som har blitt fratatt barna sine men jeg kjenner både kristene og etnisk norske som har blitt fratatt barna sine. Anonymkode: 8b8dc...828 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #17 Skrevet 7. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan kunne noen vite det? Du må jo skrive det i hovedinnlegget😊 Anonymkode: 68c2a...fe0 Jeg trenger ikke å måtte forsvare hvorfor jeg lurer på noe. Må virkelig si jeg finner det fascinerende hvordan enkelte her er raske med å bedømme utifra et enkelt spørsmål. Anonymkode: b6f6b...0f0 10
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #18 Skrevet 7. mai 2019 Just now, AnonymBruker said: Jeg spør fordi jeg selv er muslim. Så uviten er jeg ikke, men nysgjerrig. Så spar meg for oppgulpet ditt. Anonymkode: b6f6b...0f0 Jeg er også muslim og ift måten du fremmstår så virker du ikke som om du er det nei! Da kunne du også ha sagt det. Anonymkode: 8b8dc...828 8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #19 Skrevet 7. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er også muslim og ift måten du fremmstår så virker du ikke som om du er det nei! Da kunne du også ha sagt det. Anonymkode: 8b8dc...828 Jeg driter i om du tror på det jeg skriver eller ikke. Forhold deg til hva jeg spør om eller forlat tråden. Jeg trenger ikke å skrive noe som helst om min bakgrunn. Anonymkode: b6f6b...0f0 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #20 Skrevet 7. mai 2019 Det blir litt nødvendig i denne tråden for å unngå misforståelser ts. Anonymkode: 68c2a...fe0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå