AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #1 Skrevet 7. mai 2019 Kjøpte inn en geitost (brun) til besøk helga som var. Jeg spiser ikke det til vanlig, og lurer nå på hvor lenge den kan holde seg innpakket i kjøleskap? Bør den pakkes inn på noe spesiell måte? Kan den fryses? Anonymkode: a56fd...67b
boblevann Skrevet 7. mai 2019 #2 Skrevet 7. mai 2019 Vet ikke med geitost, men vanlig brunost holder seg i hvert fall en evighet. Den jeg har i kjøleskapet har vært åpnet i månedsvis, fortsatt like fin. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 Den holder ganske lenge. Pakk den i plast så den ikke tørker ut. Usikker på om den kan fryses, ser for meg at den ikke kan skjæres skiver av etterpå(men godt mulig jeg tar feil) Anonymkode: 432aa...910 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #4 Skrevet 7. mai 2019 De holder i en hel evighet. Putt den i en plastpose så tørker den ikke ut. Tror aldri jeg har vært borti en dårlig brunost 😅 Anonymkode: 6aae4...931 2
Leo Skrevet 7. mai 2019 #5 Skrevet 7. mai 2019 Jeg brukte det siste av en som var innkjøpt i fjor sommer i en saus nå for et par dager siden og den var litt tørr, men ellers like fin. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå