Gå til innhold

Beste sydenplassen for en småbarnsfamilie.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I år har vi bestemt oss for palmer, basseng og strand. Hva passer til en familie på 4, med 2 små gutter på 3 og 4 år? 😊 Har sett litt på Bulgaria. Noen erfaringer? Jeg har alltid tenkt på det som en festplass, da jeg var der på fylletur i mine yngre dager. Men har hørt mye skryt av andre dem siste årene. 

Anonymkode: 3edb1...eaa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi reiser i midten av juni

Anonymkode: 3edb1...eaa

AnonymBruker
Skrevet

Kreta Platanias / agia marina er mest barnevennlig syns jeg. Vært der weld ggr med barna. Lekeplasser på hver restaurant, og grekerne elsker barn. 

Anonymkode: ef52b...c01

AnonymBruker
Skrevet

Bulgaria er det verste landet jeg har besøkt noen gang. Ville heller dratt til Kreta, Tyrkia eller Mallorca. Reis til et sted med alt på ett sted så du slipper å gå så langt for å finne restauranter osv

Anonymkode: 541a6...ff5

AnonymBruker
Skrevet

Med små barn ville jeg dratt til et land med lang erfaring som turiststed. Ville ikke dratt til Øst-Europa/Bulgaria. Vi har hatt fine ferier i Spania, et veldig barnevennlig land. Har noen dager på stranda, noen dager der vi kjører rundt i leiebil og ser på gamle byer. Perfekt for barn og voksne...

Anonymkode: 11107...37f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville reist på Sunwing resort, eller blue village. Spesielt Sunwing resort storkoste barna mine seg på, da de var små. Barneklubb, frokost med pannekaker og Lollo og Bernie. Masse aktiviteter for barna, de har fortsatt sine Lollo og Bernie bamser, selv om de nå er tenåringer. Når vi kom hjem fikk barna postkort fra Lollo og Bernie. 

Anonymkode: ade8b...6c3

Skrevet

Våre barnehagebarn elsker bamse-klubben på Grand Canaria. Hotel orqidea...

AnonymBruker
Skrevet

Alcudia Mallorca! Vi likte oss godt på Sea Club. Barna elsket det. 

Anonymkode: 0a2e8...a12

Skrevet (endret)

Sunwing Sandy bay  beach på Kypros er et fantastisk anlegg men det kan hende det begynner å bli utsolgt nå såpass nærme sommerferien.  Rhodos er og en fin øy å feriere på og se etter ving sine sunwing anlegg eller Tui sine blue village  eller family  anlegg.   Begge er spesialtilpasset  for barnefamilier.  Tui  har og family  anlegg på Fig Tree Bay  på Kypros og det er fint der og.

Så har du Sunwing på Alcudia på Mallorca og der er noen på Kreta  og jeg mener  at Tui  har et anlegg på øya Brac i Kroatia. 

På Orcidea  på Grand Canaria  er det full rulle med blue village i vintermånedene men om sommeren er det kun engelske barneledere og ikke tilpasset skandinaviske barn da Tui kun har dette  i vintersesongen.  Men det er et fint anlegg som man godt kan feriere på om sommeren men må da være klar over at man ikke får de samme aktivitetene for barna som man får om vinteren.   Grand Canaria har jo masse å by på og man kan enkelt ta et rutefly fra Oslo til Las Palmas og ta en taxi fra flyplassen til Bahia Feliz da det ikke er så langt.  I og med at det er lavsesong i charterverden  om sommeren på Grand Canaria  så er ofte prisene lavere.  På Bahia Feliz der også Hotel Orcidea  ligger kan man få flere typer leiligheter pluss at der er greit med matbutikk, restauranter og annet.  Dårlig med strand da så her må man ta buss eller leie bil og kjøre til en strand.  Men det er innenfor 30 til 40 minutter så det er ikke så langt. Men i og med at Grand Canaria ligger i Atlanterhavet så er vannet kjøligere der enn det er rundt middelhavslandene  om sommeren. 

Kypros har Europas reneste vann og fine grunne sandstrender og der er flott å bade der.  Kom akkurat derfra selv nå etter en uke  før 3 gang. 

Så vet jeg at Tui har et flott familieanlegg på Sardinia og.  Sjekk det og ut.

Endret av caroprins
Tillegg i svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...