Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere når det er lite å gjøre? Vet man skal gjøre minst mulig «jobb» på natt. Starter i ny jobb så lurer. Vil selvsagt gjøre/jobbe så mye jeg klarer og selvsagt når brukerne trenger hjelp. Men hva gjør dere om det blir litt dødtid? Ser TV? Leser?

Anonymkode: 7a120...3a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser på Netflix ;) Jobber i et bofellesskap som strengt tatt ikke trenger våken nattevakt spør du meg, det skjer kanskje to ganger i halvåret at noen trenger hjelp om natta. Så ja, mye Netflix og endel strikking! Ellers vasker jeg en del hvis jeg er trøtt - dette er ikke pålagt men noe jeg gjør frivillig for å holde meg våken. Forrige uke skurte jeg sjefens kontor fra gulv til tak. 

Anonymkode: c9bd6...4a7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Leser pensum, ser på serier (med bare én propp selvølgelig), surfer på nett etc. 

Anonymkode: d0131...874

AnonymBruker
Skrevet

Gjør papirarbeid, leser fag (småting jeg lurer på, ikke noe tungt), leser, surfer på nettet, tar en blund (vi har lov til å sove på jobb). 

Anonymkode: cbc92...cdf

AnonymBruker
Skrevet

Vi er to som jobber sammen. Vi pleier å se tv/netflix i dødtiden.

Anonymkode: a76c1...efc

AnonymBruker
Skrevet

Leser, strikker, ser på filmer og serier på mobil, bakte litt gjærbakst før, skravler med kollega. Leser alle aviser på mobil. Sitter på KG.. nyter stillheten fra en travel hverdag med småbarn :)

Anonymkode: 2a8c1...adf

AnonymBruker
Skrevet

Sover litt hvis jeg kan. Vi har en alarm som går hvis det er noe. Ellers så ser jeg på hyggelige serier. Ikke noe skummelt, jeg blir så emo av nattevakter.

Anonymkode: 1f7bf...1ed

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av dere som får hemmelig herrebesøk på natta da ?  Husker jeg drev på med ei dame som jobbet i en kommunal avlastingsbolig.  Jeg besøkte henne flittig når hun hadde nattevakt. Forbudt og spennende. (hehe)    😈

Anonymkode: e0a59...c85

Skrevet

Strikker :nori:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser fag, ser på netflix, spiller på mobilen, vasker gulv hvis jeg virkelig holder på å sovne. Jobber alene på natt med 8 timer dødtid.. 

Anonymkode: ab0c6...f4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...