Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har du vunnet i lotto? Hvor mye vant du og hva brukte du pengene på? :) 

Anonymkode: 93839...27e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vant to tusen kroner en gang. De gikk vel inn i den daglige driften, tenker jeg.

Anonymkode: a474c...1e3

Skrevet

Vunnet to ganger, 58 kr en gang og 48 kr en annen gang. Snart 30 år siden, kupongene var gave fra farmor, som spilte Lotto hver uke :) Hun har sluttet å spille nå, snart 100 år gammel, tenker vel at hun ikke har så mye å bruke pengene på dersom hun omsider skulle stikke av med førstepremien :)

Gjest Hold the door
Skrevet

Vant 165 kr den 13. april. Brukte de til å spille på nytt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vant 14000 en gang. Aldri vunnet «så mye» siden.

Stusser litt over at man aldri hører om de som vinner 2. og 3. premien. Ganske rart det egentlig. Er jo ganske fine summer det også.

Hører flere og flere sier de tror Norsk Tippinh driver med juks og at vinnerne er forhåndsbestemt.. 

Anonymkode: 97ef2...ec9

AnonymBruker
Skrevet

Alt fra 30-75 kr dann og vann. Største premien var på litt over 6000 for 10 år siden i Extra :) Gikk inn i feriebudsjettet den gang :) 

Anonymkode: 77e36...8ca

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vant 14000 en gang. Aldri vunnet «så mye» siden.

Stusser litt over at man aldri hører om de som vinner 2. og 3. premien. Ganske rart det egentlig. Er jo ganske fine summer det også.

Hører flere og flere sier de tror Norsk Tippinh driver med juks og at vinnerne er forhåndsbestemt.. 

Anonymkode: 97ef2...ec9

Da ville vel ikke samme person vunnet millionpremie/første premie flere ganger? 

Nabolaget er forøvrig bare bs. Er jo nesten utelukkende vinnere fra Østlandet. 

Anonymkode: 77e36...8ca

Skrevet

Jeg har vunnet småpremier som 45kr og 60kr mange ganger. En gang vant jeg ca 8000 kr og nå nylig vant jeg 5300 kr. 

Skrevet (endret)
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har du vunnet i lotto?

Nei, men jeg kjenner fire (!) nære som har gjort det! Utrolig irriterende. Moren til en kompis vant for en god stund siden. Så vant kona hans! En ex vant. Arrgh. Så vant en i nær familie. Puhh.

Ingen flere vinnerrekker i min omkrets, tror jeg. Så jeg kan heller dra på Bingo, jeg nå.

Edit. Jeg mente fire førstepremier.

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg har flere bekjente som har vunnet premier på noen titalls millioner 

Anonymkode: 83857...6ff

AnonymBruker
Skrevet

To i nær relasjon har vunnet, en vant 40 000, en annen vant 1,1 million. 

Anonymkode: 0fd07...e9a

Skrevet

Ikke mer enn noebmn hundrelapper. Kjenner flere som har vunnet milliongevinster både i lotto og andre NT-spill 

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Vant 1500 første gang jeg spilte extra 

ellers så har jeg vunnet et par småpremier (minste utbetaling) og 3000 på radiobingo 

Skrevet

Nei, men har fått en sekser på terninkast 8 ganger på rad!

Hvem behøver lotto når man har sånn...flaks?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei men kjenner fire skt som har vunnet millionbeløp 

Anonymkode: 727e3...54d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei og jeg kjenner heller ingen

Anonymkode: a1be0...db0

AnonymBruker
Skrevet

Vant 50 kr i 2013. Pensjonerte meg og lever på rentene.

Anonymkode: 2183d...270

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Nei, men jeg kjenner fire (!) nære som har gjort det! Utrolig irriterende. Moren til en kompis vant for en god stund siden. Så vant kona hans! En ex vant. Arrgh. Så vant en i nær familie. Puhh.

Ingen flere vinnerrekker i min omkrets, tror jeg. Så jeg kan heller dra på Bingo, jeg nå.

Edit. Jeg mente fire førstepremier.

Statistisk står du like sterkt til å vinne selv om du kjenner noen som har vunnet millioner. 

Jeg kjenner en, og vet om noen andre. Selv har jeg hatt 11 i norsk-tipping, norsk fotball, og fikk ti rette hver gang jeg tippet selv om jeg konsekvent bare leverte inn ti enkle rekker. Og jeg er ikke fotballinteressert, det kan være gøy å se på hvis det er en spennende kamp og de andre er entusiaster, men ellers ser jeg aldri en kamp. 

Den gangen hadde VG på onsdager en rekke tips før helgens lørdagskamp. Jeg leste litt overfladisk der, men hadde mitt eget system. Ble aldri rare premiene, men veldig gøy å alltid ha ti rette når jeg bare hadde betalt ti kroner. Det kunne bli par hundre i måneden. Vet ikke hvorfor jeg sluttet med det, det er lenge siden. 

Har vunnet i trav, men der har jeg ikke flaks eller teft. Vant en gang femten tusen på Extra, det gikk til å betale ut forbrukslånet. En annen gang har jeg vunnet cirka samme sum. Ellers femti kroner av og til. 

Spiller ikke fast, men når jeg husker det leverer jeg inn to rekker til Euro-Jack-trekningen på fredager, drømmen er å vinne masse penger. Hadde ikke gått over stokk og stein, er egentlig jordnær og tror ikke penger nødvendigvis fører til lykken. Vet jeg ville hjulpet til der folk selv hadde vært grunder-inspirerte og der det hadde vært mulighet å skape par arbeidsplasser. Naivt, javel, men lov å drømme. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vant 50 kr i 2013. Pensjonerte meg og lever på rentene.

Anonymkode: 2183d...270

😂

Anonymkode: 6eb47...7e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

45kroner, ny kupong.

Anonymkode: 8545d...647

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...