Gå til innhold

Går kvinnfolk rundt m/ målband når de har sex ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Undres på om kvinnfolk flest går rundt med målband eller tommestokk og måler penislengder til sexpartner ?    Trodde det var av underordnet betydning for dei fleste kvinnfolk hvilken penislengde sexpartneren har, og de legger mer vekt på på heilt andre ting en penislengden ?   Mange menn/ gutter har  tydelegvis store psykiske komplexer i forhold til penis-str, og skjønner ikkje hvor de "har det ifra" ?    

Endret av Anonym Bruker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, ja det er merkelig at så mange 'vet' hvor mange cm penisen er. 

Men noen liker store, noen små og de fleste liker middels eller bryr seg ikke. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har kun opplevd en gang at en dame ville måle. Og vi er fortsatt sammen... 

Anonymkode: c5480...7cb

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
4 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Haha, ja det er merkelig at så mange 'vet' hvor mange cm penisen er. 

Men noen liker store, noen små og de fleste liker middels eller bryr seg ikke. 

Ja,  pussigt nok mange  kvinnfolk  under "sexualitet" gjir utrykk for å vera godt oppdatert på penislengde  hos sexpartnere.   ?    

Skrevet
1 minutt siden, Anonym Bruker skrev:

Ja,  pussigt nok mange  kvinnfolk  under "sexualitet" gjir utrykk for å vera godt oppdatert på penislengde  hos sexpartnere.   ?    

Ja det er merkelig... 

• Liker 2
Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har kun opplevd en gang at en dame ville måle. Og vi er fortsatt sammen... 

Anonymkode: c5480...7cb

Og hun fører vel kanskje statestikk  for norsk gallup  ?

Endret av Anonym Bruker
Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Som mann har eg aldri opplevd at dette har vert noe tema.   Muleg mange kvinner kanskje er  opptatt av penislengen, men ikkje ønsker å ærkjenne det . 

Endret av Anonym Bruker
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt ikke. Man kan jo derimot gjøre øyemål. Mange vet jo at gjennomsnittspenisen er 13-14cm, og de fleste vet hvor langt dette er. Dermed kan man estimere om penis er stor, middels, eller liten. Jeg har aldri antatt antall centimeter en penis er, men jeg ser/kjenner jo hvilken generell størrelse den er. 

Og slik som det påpekes i ALLE penis-tråder, så er ikke stor penis alltid ideelt. Jeg tror nok at menn tenker at stor penis er best oftere enn kvinner. Det finnes nok mange av oss som får vondt når vi har sex med noen med stor penis, meg selv inkludert. Størrelse har heller ingenting å si hvis mannen er egoistisk eller ikke har ferdighetene i boks. 

Anonymkode: cdb8a...32d

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt ikke. Man kan jo derimot gjøre øyemål. 

Kvinnfolk generellt er helt ubrukelig elendige på øyemål. Så det er ikke mye værdt.

Anonymkode: 00a56...c64

• Liker 3
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt ikke. Man kan jo derimot gjøre øyemål. Mange vet jo at gjennomsnittspenisen er 13-14cm, og de fleste vet hvor langt dette er. Dermed kan man estimere om penis er stor, middels, eller liten. Jeg har aldri antatt antall centimeter en penis er, men jeg ser/kjenner jo hvilken generell størrelse den er. 

Og slik som det påpekes i ALLE penis-tråder, så er ikke stor penis alltid ideelt. Jeg tror nok at menn tenker at stor penis er best oftere enn kvinner. Det finnes nok mange av oss som får vondt når vi har sex med noen med stor penis, meg selv inkludert. Størrelse har heller ingenting å si hvis mannen er egoistisk eller ikke har ferdighetene i boks. 

Anonymkode: cdb8a...32d

Kvinner flest ønsker troleg  ikkje å bil "spiddet" når de har sex.   Personleg så greier eg ikkje heilt å identifisere meg med hvorfor denne  problemstilling er blitt ein "igjennganger".   

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har målt på en mann i min "karriere". Det var fordi jeg trengte et referansepunkt i forhold til diskusjoner angående størrelse. Ikke nødvendigvis for å delta i dem, men for å forstå hva det ble snakket om. 12,16, 20 cm... det sa meg lite. Jeg eier ikke øyemål, så da måtte målebånd frem, så jeg fikk et referansepunkt. :)

Innen det hadde jeg opplevd vanlig, liten, STOR, vanlig, vanlig og vanlig, men ante faktisk ingenting om reelle mål. 

Anonymkode: c7a32...d87

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Nå finnes det ikkje noen standardstr. av peniser ,og   like mange varisjoner i penislengder, som variasjoner i kvinnlige kjønnsorganer.   Av  underordnet betydning, og viktigste er at det er funksjonelt, og brukarvennligheten hos eieren.

Endret av Anonym Bruker
AnonymBruker
Skrevet

Man trenger ikke akkurat ha en målestokk for å se at peniser kommer i forskjellige størrelser. Vi merker forskjell uten å at vi må måle liksom, selv med elendig øyemål så tar man det på skjedemål, håndmål eller munnmål. Ikke at man måler engang, du merker jo bare når det er vanskelig å svelge en penis helt ned til roten kontra når den passer greit i munnen.

Jeg vet også lengden til et par jeg har ligget med, fordi jeg snakker mye med mine elskere om alt slags tøys og tull rundt sex. Mange menn har målt en eller annen gang. Så da får man litt referansepunkt om man skulle gjette på cm. 

Men tror ikke kvinner flest tenker så mye i cm, det blir mer mikro, liten, vanlig, stor, au. Og det er en subjektiv skala, stort for noen kan være normalt for andre. 

Anonymkode: 84a85...d7b

• Liker 8
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke akkurat ha en målestokk for å se at peniser kommer i forskjellige størrelser. Vi merker forskjell uten å at vi må måle liksom, selv med elendig øyemål så tar man det på skjedemål, håndmål eller munnmål. Ikke at man måler engang, du merker jo bare når det er vanskelig å svelge en penis helt ned til roten kontra når den passer greit i munnen.

Jeg vet også lengden til et par jeg har ligget med, fordi jeg snakker mye med mine elskere om alt slags tøys og tull rundt sex. Mange menn har målt en eller annen gang. Så da får man litt referansepunkt om man skulle gjette på cm. 

Men tror ikke kvinner flest tenker så mye i cm, det blir mer mikro, liten, vanlig, stor, au. Og det er en subjektiv skala, stort for noen kan være normalt for andre. 

Visuell kontroll ?       Eller du  tar altså  dybdemål i forbindelse med hvor langt inn i skjæden  penisen den går ,  eller hvor langt nedi  kan svelget du tar  den.  Hørest heilt absurd ut !     

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid tommestokk i veska😉

Anonymkode: e66b0...e23

Og  hvordan måler du omkretsen / tykkelsen m/ tommestokken din ?.  Kanskje hadde det vert mer fordelaktig m/ eit målband eller skyvlære.    Med  en  skyvelære kan ein med fordel ta dybdemål av skjæden samtidig for å unngå å så tvil.      

Endret av Anonym Bruker
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Og  hvordan måler du omkretsen / tykkelsen m/ tommestokken din ?.  Kanskje hadde det vert mer fordelaktig m/ eit målband eller skyvlære.    Med  en  skyvelære kan ein med fordel ta dybdemål av skjæden samtidig for å unngå å så tvil.      

Har et kubistisk syn på mannekroppen😃

Anonymkode: b6828...e61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, linjal.

Anonymkode: d49fc...7c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Anonym Bruker skrev:

Visuell kontroll ?       Eller du  tar altså  dybdemål i forbindelse med hvor langt inn i skjæden  penisen den går ,  eller hvor langt nedi  kan svelget du tar  den.  Hørest heilt absurd ut !     

Jeg tenkte jeg skulle legge til at man selvsagt ikke tar en penis i munnen med tanke på å ta mål i tilfelle jeg skulle få et så dumt svar, men så var jeg dum nok selv til å slette det. Man må alltid ta høyde for det mest idiotiske svaret.

Nei, man tar ikke dybdemål, man kjenner det bare. Hvis du blir slått i trynet så kjenner du om det er hardt eller svakt uten at du har målt meter/sekund og tyngde og regnet på joule. Løfter du en melkekartong så kjenner du forskjellen på en tom og en full uten å sette den på en vekt. Går du ut døra så kjenner du om det er varmt, kaldt eller helt middels uten et termometer. Står du ved siden av et menneske ser du om det er lavere eller høyere enn deg uten å dra frem målebånd. Og suger du på tommeltotten din eller en agurk så merker du forskjell i størrelse uten at det er absurd i det hele tatt. Det ville vært mer absurd å ikke merke noe som helst forskjell. 

• Liker 12
Gjest Ostespermum
Skrevet

Jeg tatoverte like gjerne en linjal på underarmen. Sparer meg for masse tid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...