AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #1 Skrevet 7. mai 2019 Jeg har et liten sak jeg vil spørre dere om her. Jeg har litt for mye klær, og jeg bor i en leilighet som er akkurat passe stor til meg, tingene og mye klær. Saken er jeg har fire store relsekofferter som er fylt opp med klær i tillegg til to store skap. Så da lurer jeg på følgende ting: 1. Skal jeg ta klærne ut av koffertene og heller få de i over i bokser med luft og hellet stable de på hverandre? 2. Mye av det jeg kjøpt hører sammen. Derfor så ligger de samme bærepose i koffertene Dette er for at jeg slipper å lete etter de tingene som passe til hverandre. Skal jeg ta de ut av posene? Jeg blir ikke enig med meg selv om dette her. 3. Jeg har mye sokker, strømpebukser og stay-ups i diverse farger og ikke minst tykkelser. Er det en ide å samle alt dette i en koffert? Eller skal jeg kjøpe bokser til å legge de oppe i. Hva vil du gjøre😃Venter på gode svar👏🏻 Anonymkode: efe5d...5fa
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #2 Skrevet 7. mai 2019 Vanskelig å si uten å se leiligheten din! Kan du sette opp et klesstativ? Eventuelt et høyt skap? Du må jo uansett lagre koffertene, så hvorfor ikke ha dem fulle av klær Hvorfor endre noe som virker? Strømper og sånt ville jeg derimot samlet på et sted. Anonymkode: 38b30...130
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 Vanskelig å si uten å se leiligheten din! Kan du sette opp et klesstativ? Eventuelt et høyt skap? Du må jo uansett lagre koffertene, så hvorfor ikke ha dem fulle av klær Hvorfor endre noe som virker? Strømper og sånt ville jeg derimot samlet på et sted. Anonymkode: 38b30...130 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #4 Skrevet 10. mai 2019 Nå har ikke jeg like mye klær som deg, men jeg bruker en av mine kofferter til å oppbevare sesong-klær. Så på sommeren pakker jeg bort skjerf, vanter, ullundertøy osv., og tar ut bikinier, sommerkjoler osv. Jeg har også penkjoler, en bunadsskjorte og diverse annet jeg ikke bruker så ofte i en annen koffert. Dette er da kjoler som ikke krøller. Bunadskjorta må jo uansett strykes Om tøyet har godt av å bli oppbevart slik over lang tid kommer kanskje an på hva det er laget av? Akkurat det må i såfall noen andre svare på. Hva med å bruke en sånn skuffeinndeler til f.eks. strømpebukser osv? Anonymkode: 19ec5...40b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå