Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2002 #1 Del Skrevet 28. august 2002 Er det noen som vet hvordan man kan lage eplecider?? Har alt for mye epler i hagen og vet ikke hva jeg skal bruke de til, andre gode forslag til hva jeg kan bruke eplene til? Har prøvd å lage eplesaft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 28. august 2002 #2 Del Skrevet 28. august 2002 Du kan levere eplene dine til et fruktpresseri, og få tilbake eplemost, syltetøy etc. (sjekk gule sider). Mange steder kan du få tilbake mye forskjellig. Ikke bare ting som er laget av eple. Å lage eplecider selv tror jeg ikke er så lett. Da må du jo ha kullsyre i. Hvis du lager en kraftig eplesaft, kan du jo spe den med soda, så får du jo en slags cider? Ellers kan du prøve deg på eplemos. Fint å ha i frysern til både pålegg og desserter (feks tilslørte bondepiker). Hva med eplegele?? Veldig godt. Har du i frisk mynte er det godt til feks lam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 29. august 2002 #3 Del Skrevet 29. august 2002 du kan koke epler og gulrøtter sammen og mose det med stav mikser, så for du en slags ssaus som er veldig god på diverse middagsretter. Høres kanskje rart ut syns noen, men det er veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå