AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #1 Skrevet 7. mai 2019 Noen som har erfaringer med dette middelet i forsøk på å bli kvitt skjeggkre ? Anonymkode: 771e2...341
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #2 Skrevet 7. mai 2019 Nei, ikke dette. Men jeg bestilte et middel på eBay som nå nylig ble lovlig i Norge for de som driver med skadedyr og det funker gull. Kakerlakkgift eller noe sånt. HR brukt det i en lengre periode på badet og i starten lå det haugevis med dyr rundt, nå har jeg ikke sett skjeggkre på flere uker. Anonymkode: 64263...fd0
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke dette. Men jeg bestilte et middel på eBay som nå nylig ble lovlig i Norge for de som driver med skadedyr og det funker gull. Kakerlakkgift eller noe sånt. HR brukt det i en lengre periode på badet og i starten lå det haugevis med dyr rundt, nå har jeg ikke sett skjeggkre på flere uker. Anonymkode: 64263...fd0 Høres bra ut, jeg er ukjent med å bestille fra eBay så er dette produktet jeg ser de har på en side som heter frisk pust. no uten at jeg vet noe om den siden heller da. De har også produktet på eBay men vet ikke hvilken som er pålitelige. Har du evt link til produktet eller sider du har erfaringer med som selger slike ting ? Tusen takk for hjelpen. TS Anonymkode: 771e2...341
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå