AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #1 Skrevet 7. mai 2019 Skal i konfirmasjon til helgen. Er fadder og har lyst til å gjøre noe artig istedenfor standard tale eller sang (det hadde forøvrig konfirmanten også vært veldig klar på -at sånn fellessanger er bare kleint, noe jeg kan si meg enig om..9 Er ca 35 gjester. Hvis noen har forslag til noe som ville vært artig og litt annerledes -så tar jeg i mot tips med stor takknemlighet! Er en gutt på 15 -har interesser rundt gaming, sosiale medier og fotball. Anonymkode: 9a7c4...233
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #2 Skrevet 7. mai 2019 Kanskje en quiz om konfirmanten, enten dele ut på ark, eller gi alle et skilt med ja og nei på hver side som de holder opp. Anonymkode: 9c8c7...b8a 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 Vær så snill og ikke velg en klein selskapslek som alle gjestene må være med på. Jeg kan da virkelig ikke være den eneste som virkelig hater slike ting? Quiz var en god ide. Har man teknisk utstyr og lerret kan man jo kjøre quizen på Kahoot! Eller bare med sånne ja/nei-skilt som foreslått over. Ellers... Powerpoint med bilder fra livet og musikk til, kan det være en artig måte å gjøre stas på konfirmanten på? Anonymkode: 34386...86e 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #4 Skrevet 7. mai 2019 Dropp det. Det vil bare bli pinlig. Vi er flere som haaater selskapsleker. Anonymkode: 98416...c99 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå