Gå til innhold

Deltidsforeldre som fester/drikker i frihelger.. er det innafor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et vennepar som nå har skilt lag. De har annenhver uke 50/50, og samarbeidet går bra såvidt jeg har inntrykk av og barna venner seg til den nye situasjonen. 
Det jeg derimot reagerer en del på er hele singel-oppførselen de har i frihelgene sine. Ofte skal de da ut med venner, på fest, utesteder o.l hver bidige frihelg. Er dette virkelig noe særlig når man har barn? Burde man ikke roe ned litt da?

Anonymkode: 235e2...347

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, got2go skrev:

Hvorfor kan de ikke så slå ut håret og kose seg når de likevel har barnefri?

Fordi de er jo tross alt godt voksne (30+) og å fly ut på byen/fest/dater er jo noe man ofte er ferdig med i tyveårene.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi de er jo tross alt godt voksne (30+) og å fly ut på byen/fest/dater er jo noe man ofte er ferdig med i tyveårene.

Er ikke noen øvre aldersgrense på byen vet du!

De må vel få gjøre som de selv vil. De trenger nok ikke ditt overformynderi.

Anonymkode: c4ed5...aad

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har et vennepar som nå har skilt lag. De har annenhver uke 50/50, og samarbeidet går bra såvidt jeg har inntrykk av og barna venner seg til den nye situasjonen. 
Det jeg derimot reagerer en del på er hele singel-oppførselen de har i frihelgene sine. Ofte skal de da ut med venner, på fest, utesteder o.l hver bidige frihelg. Er dette virkelig noe særlig når man har barn? Burde man ikke roe ned litt da?

Men de er jo single? Hva er problemet med å møte venner å ha det kjekt ute? Er det bedre at de sitter alene inne i helgene da?

Anonymkode: 35b2c...8eb

• Liker 32
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og så? Så lenge de har lyst til å feste så må de jo få lov til det? Livet stopper ikke opp etter 30+ vet du.

• Liker 33
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er jo single, og til og med "barnløse" de helgene det er snakk om, så hva er problemet? :klo: 

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har barnefri annenhver helg, og en gang iblant, så går jeg på fest og ut på byen, blir full noen ganger og. Selvfølgelig alltid da barna er hos far. Han ringte barnevernet grunnet denne oppførselen, så jeg ringte de og, for å høre hva de mente om det. De sa at så lenge barna var hos far, kunne jeg gå på fest, og drikke meg full så mye jeg ville. 

Anonymkode: f47cb...e87

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men de er jo single? Hva er problemet med å møte venner å ha det kjekt ute? Er det bedre at de sitter alene inne i helgene da?

Anonymkode: 35b2c...8eb

Trenger ikke sitte alene, går jo an å invitere venner på film, spillkveld o.l og. Må ikke være alkohol involvert og utested/fest for å ha det gøy.

Skrevet (endret)

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk kan bruke energi på å bry seg hva andre gjør hele tiden. Er det synonymt med at man har et veldig kjedelig liv selv eller? 

Det er naturlig nok mange voksne på byen, men på ulike steder. Om man har lyst å møtes til noe sosialt, eller bare for å komme seg ut spiller jo ingen rolle. La folk få gjøre som de vil. 

Endret av Astoria
  • Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er sært, men folk må få lov til å gjøre det de vil. Så lenge ungene ikke blir forlatt hjemme alene så er ikke det noe man skal bry seg med. 

Anonymkode: 1aeb1...ac6

• Liker 5
Gjest theTitanic
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du er alderspoliti? Å gå ut er forbeholdt de under 30..  ja nå har jeg hørt det også..   skal vi sitte i gyngestol og strikke tenker du? 

Skrevet

Hva i all verden er problemet med det? Når man ikke har barna kan man vel gjøre akkurat som man vil vel?

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke sitte alene, går jo an å invitere venner på film, spillkveld o.l og. Må ikke være alkohol involvert og utested/fest for å ha det gøy.

Men nå får du da gi deg! De har vel fått nok av å se på film, invitere venner hjem da.

Da skulle du ha sett mine naboer. De er nærmere 70 år og går ut hver helg på byen! Skulle de heller sitte hjemme å legge kabal og løse kryssord, mener du?

Anonymkode: c4ed5...aad

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Hahahaha, dette må være tull 😂😂 Ingen kan vel mene dette seriøst?!?

Anonymkode: 31743...cb4

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel dems egen avgjørelse, ikke din! Makan til meninger om andre! Pass dine egne saker! 

Anonymkode: 2acb2...f53

• Liker 10
Skrevet

Ikke ofte jeg er på byen, men jeg har sett folk i alle aldre når jeg er ute. Om de er mødre eller fedre spiller vel ingen rolle?

Vi lever ikke i 1950 Ts. Jez

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...