Gå til innhold

Jeg har angst for overbefolkning og liker ikke mennesker.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg liker mennesker, jeg liker noen. Jeg liker ikke mennesker når de blir en (saue)flokk. Eller når alt menneskelig kommer frem.
Jeg får helt angst når jeg ser hvor mange med dårlige gener skal videreføre seg. Og herregud, vi sløser bort skattepengene våre på å brødfø på andres barn, på dårlige barn født av dårlige foreldre. 

Anonymkode: 26071...b52

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var rette ræva til å uttale seg.

Anonymkode: 49f61...563

• Liker 8
Skrevet

Samtidig lever vi i den beste tiden noensinne... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok!

Anonymkode: 7549f...702

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, stan skrev:

Det går nedover

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke mennesker jeg heller. Baksnakker gjør de. Holder meg langt unna. Giftige folk holder jeg meg langt unna.

Anonymkode: 7f457...1b4

AnonymBruker
Skrevet

men hva i helvete? så fort det er goder et sted så står folk i kø! 

• Liker 1
Gjest 007_008_007
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

jeg liker mennesker, jeg liker noen. Jeg liker ikke mennesker når de blir en (saue)flokk. Eller når alt menneskelig kommer frem.
Jeg får helt angst når jeg ser hvor mange med dårlige gener skal videreføre seg. Og herregud, vi sløser bort skattepengene våre på å brødfø på andres barn, på dårlige barn født av dårlige foreldre. 

Er du seriøs? Hvis ikke så tror jeg at vi starter med å eliminere dine gener først siden du ikke utstår elendige gener. Eller hva?

Endret av 007_008_007
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Er du seriøs? Hvis ikke så tror jeg at vi starter med å eliminere dine gener først siden du ikke utstår elendige gener. Eller hva?

Jeg skal ikke videreføre meg, fordi jeg har bl.a depresjon og har hatt det store deler av livet.
Men jeg er tydeligvis en av få som vet bedre. Resten har så høye tanker om seg selv at de tror verden trenger deres barn. Noen har jo rett, men se på alle nav-mødrene som har barn, aleneforsørgere .. og så får vi jo alle som kommer til lndet fordi de har fått med seg nettopp dette med velferdsstaten

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Rart at man alltid skal eliminere genene til den som tør si meningene sine.

Gjest 007_008_007
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Rart at man alltid skal eliminere genene til den som tør si meningene sine.

Du gav tydelig uttrykk for at visse gener ikke bør videreføres i hovedinnlegget. Les det først! Du fikk tilsvar til det du skrev.

Endret av 007_008_007
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, 007_008_007 skrev:

Du gav tydelig uttrykk for at visse gener ikke bør videreføres i hovedinnlegget. Les det først!

men noen har grunn til å videre føre seg. Det er ingen automatikk i at mine gener bør bort bare fordi jeg gir uttrykk for at andre ikke bør videreføre seg. Men jeg har ikke tenkt å videreføre meg.

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Det går nedover

All forskning og statestikk tyder på det motsatte. Verden har aldri sett bedre ut enn akkurat nå, og prognosene for fremtiden er positive.

Tiden vi er inne i nå er den i historien med minst krig, minst sult, minst fattigdom, og minst sykdom.

Anonymkode: 05587...9ed

AnonymBruker
Skrevet

Da foreslår jeg at du pakker sakene dine og flytter til

1) Finnmark

eller

2) Alaska

Begge steder kan du bosette deg i en selvbygd hytte milevis fra folk. Du kan gå til fots i flere dager før du ser folk mange steder. Kanskje det roer ned din angst for overbefolkning litt?

Dårlige gener, ja... du er kanskje ekspert på området og utdannet innen faget, siden du vet hvem som har dårlige gener bare ved å se på dem? Minner litt om nazistenes ideologi, det du ymter frempå om her. Dårlige gener skal ikke få lov å formere seg, la oss ta livet av dem?

Anonymkode: ebbc6...c40

• Liker 2
Gjest 007_008_007
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men noen har grunn til å videre føre seg. Det er ingen automatikk i at mine gener bør bort bare fordi jeg gir uttrykk for at andre ikke bør videreføre seg. Men jeg har ikke tenkt å videreføre meg.

Greit nok.  Men du er en del av fellesskapet som sannsynligvis sponser sykemeldingene dine, medisinene dine osv? Hvis du sier fra deg alle de tingene så er det ingen problem at du ikke vil "sponse" andre gjennom skatteseddelen. Men jeg tviler på at du hadde vært der du er nå uten fellesskapets midler.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

All forskning og statestikk tyder på det motsatte. Verden har aldri sett bedre ut enn akkurat nå, og prognosene for fremtiden er positive.

Tiden vi er inne i nå er den i historien med minst krig, minst sult, minst fattigdom, og minst sykdom.

Anonymkode: 05587...9ed

Klimaforskningen er vel ikke akkurat positiv? Søppelproblemet i havet er vel ikke så oppløftende? Flere mennesker vil leve som oss, fly, reise, handle og forsøple. Antibiotiskaresistens. Kan ikke se at dette skal være utelukkende positivt. Ødelegger vi grunnlaget legger vi til rette for ny periode med sult, fattigdom og sykdom.

Anonymkode: d90ed...c55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da foreslår jeg at du pakker sakene dine og flytter til

1) Finnmark

eller

2) Alaska

Begge steder kan du bosette deg i en selvbygd hytte milevis fra folk. Du kan gå til fots i flere dager før du ser folk mange steder. Kanskje det roer ned din angst for overbefolkning litt?

Dårlige gener, ja... du er kanskje ekspert på området og utdannet innen faget, siden du vet hvem som har dårlige gener bare ved å se på dem? Minner litt om nazistenes ideologi, det du ymter frempå om her. Dårlige gener skal ikke få lov å formere seg, la oss ta livet av dem?

Anonymkode: ebbc6...c40

Det ville selvsagt være inhumant å kontrollere befolkningens reproduksjon. Men synes du ikke det er et tankekors at når det gjelder vår art er det ikke de sterkeste som overlever, men alle overlever? Forskning viser at vi blir mindre intelligent, kanskje det skyldes verdensomspennende innavl. Det er mulig det blir for lite variasjon i arvematerialet vårt og at vi vil reprodusere sykere og svakere avkom i fremtiden. 

Anonymkode: d90ed...c55

• Liker 1
Skrevet

Det går nedover

Når man er på toppen kan det bare gå nedover? 

Enn om du gjør toppen høyere? Eller lærer å fly. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, stan skrev:

På hvilken måte? Når det gjelder at det ikke er så mange konflikter i verden? Derfor?

Det er jo sant. Og så vil du sikkert nevne at vi har bedre helse og lever lenger og bla bla. Det er det en kan slå i bordet med.

At så mange sliter psykisk, klasseforskjell og et miljø som står i stor fare, det kan en bare glemme? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...