Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

..

Endret av Marita007
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan da ikke møte opp uten å være invitert! Du må ta kontakt med broren din, eller mora til barnet, og høre om der er invitasjon eller ei til deg. 

Anonymkode: 4eac6...5db

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke bare møte opp, nei. Det er ikke sært å forvente en invitasjon, men om ingen kommer, må du selvsagt ringe og purre. Det kan hende noe har forsvunnet i posten for alt du vet. 

Man møter ikke opp uten å være invitert, og om man lurer, så ringer man, selv om det er irriterende. 

Anonymkode: 192f8...f2f

• Liker 3
Skrevet

Nei man drar ikke i selskap man ikke har fått en muntlig eller skriftlig invitasjon til, men du kan jo sende på en sms til broren din for å lodde stemningen. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, synes absolutt ikke du er sær som forventer en invitasjon! Hadde jeg ikke fått invitasjon hadde jeg ikke dratt. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville kontaktet broren først eller evt konfirmanten som nødløsning for å høre om du er ønsket. Om du ikke får tydelig invitasjon, ikke dra. 

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Ut i fra det du skriver, hadde jeg tatt kontakt med broren min og spurt om det er meningen at du skal komme.

Ikke lag noe større nummer ut av det, som du sier, det skal ikke gå utover konfirmanten. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt kontakt med broren din, du VET du ikke blir invitert, og han kommer bare til goshe seg fordi du spurte,

mitt hjerte blør for deg, og jeg kjenner meg igjen, går du i konfen lager du bare bråk.

På Tide å innse at du aldri kommer til ha et forhold til han eller hans barn, da han ikke ønsker det. 

Anonymkode: c5949...47b

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Marita007 skrev:

Min bror kommuniserer dårlig med vår side av familien. Jeg er fadder til hans barn, men har ikke fått invitasjon til konfirmasjonen. Har fått til de andre barna sin feiring. Han ringer ikke lenger, han sender ingen ting til jul og til bursdag, (Han har en konflikt med mine foreldre, men jeg og han har ikke kranglet. Han sender ikke en gang tekstmelding. Han gjorde det før, men etter at han ble alene har alt opphørt. Ringte han i vinter og spurte om datoen for konfirmasjonen, så den vet jeg men har ikke hørt noe siden. Har gått lei av å spørre om ting, og synes ikke det er riktig at jeg skal be om å få komme. Det er langt å dra også, krever mye planlegging. Skal ikke gå ut over barnet dette, men føler det blir feil å bare møte opp. Er jeg sær som forventer en høflig invitasjon?

Hvorfor skriftet du overskrift, jeg tror ikke du kommer til å få noen andre svar, og i tillegg forvirrer du brukere.

Anonymkode: c5949...47b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...