stikkelsbær Skrevet 24. april 2005 #1 Skrevet 24. april 2005 (endret) . Endret 29. april 2013 av stikkelsbær
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2005 #2 Skrevet 24. april 2005 Henger meg på denne tråden jeg, for jeg lurer på det samme. Jeg vet ikke om det hjelper bare med styrkeøvelser for å stramme opp eller om de helst bør kombineres med kondisjon for å fungere. Men jeg har prøvd i det siste å ta noen sånne "rumpeøvelser". Ene foten foran den andre og bøy ned (dårlig til å forklare :oops: ) og det føler jeg har hjulpet litt på rumpa hvertfall
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2005 #3 Skrevet 24. april 2005 Jeg setter inn støtet i morgen. Skal begynne å stå opp kl 0700 og stikke på treningssenteret. Der skal jeg sykle/jogge i en time ca. 2 ganger i uken kombinerer jeg dette med styrketrening etterpå. Videre så skjerper jeg kraftig inn på kostholdet. 1 knekkebrød før frokost, banan etter trening, 1 grovbrød skive + frukt til lunsj, suppe med grønnsaker, poteter og kalkunpølse, eller pølse med poteter og salat til middag, og 1 knekkebrød + en kopp grønn te til kvelds. Lørdag er det lov å spise alt. Det er denne ukens plan og dette funker garantert
Twigi Skrevet 24. april 2005 #4 Skrevet 24. april 2005 Pilates. Det synes med en gang. Er utrolig slitsomt, selv om du bare tar en halvtime. Det brenner i musklene, så det må bli bra!
Annie78 Skrevet 24. april 2005 #5 Skrevet 24. april 2005 Jeg kjøpte noen manualer og gjør disse øvelsene du nevnte, en fot foran osv. (heter utfall...), men gjør dem med vekter. Gjør 10-12 repetisjoner to til tre ganger. I tillegg har jeg kjøpt treningsmatte som jeg gjør mage- og ryggøvelser på, og så trener jeg triceps og biceps. Funker fint. Nå har jeg gått på treningsstudio i ett år og lært øvelsene riktig, så noen tips fra f.eks. www.iform.nu kunne kanskje være til hjelp?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå